הרשמה

המתיחות הטובות ביותר של 1 באפריל השנה

טוסטר של רייזר,משקה אנרגיה של Nvidia ועוד!

וכרגיל, גוגל לוקחת את אחד באפריל צעד אחד קדימה

היום האהוב על חברות המשחקים,ענקיות החומרה והאינטרנט הגיע. חודשים של עבודה ומאמץ הגיעו לסיומם עם שלל הכרזות הזויות, מוצרים שאין בהם כל קשר להגיון וגם כמה דברים שהיו יכולים להיות ממש מגניבים אם הם היו קורים באמת. אז במיוחד לכבוד 1 באפריל ריכזתי את כל השטויות שרצו באינטרנט, היה מצחיק מאוד!

AMD

תמיד חלמתם על כרטיס מסך בגודל של Disk-On-Key? הכירות את ה-R9 Micro של AMD, כרטיס מסך שיכול לספק ביצועי גיימינג ברזולוציית 4K בגודל זעום.

Corsair

אם חסר לכם מעט צבע בחיים חברת החומרה Corsair הכריזה על מסך RGB, אתם שואלים מה זה מסך RGB? מסך רגיל בדיוק רק שהוסיפו לו פאנל שמחליף את צבעו למגוון צבעי הקשת.

Bohemia Interactive

חברת המשחקים שפיתחה את סדרת Arma השיקה את בושם עם התיאור הבא: ''עוצב לאוהבי סיכונים, מושך את האינסטינקטים הבסיסיים עם ניחוח של שדה הקרב.''

Razer

אחרי שבשנה שעברה רייזר הכריזה על העכבר המעופף מתוצרתה השנה היא הכריזה על טוסטר. באתר של רייזר נכתב: ''המוצר המבוקש ביותר בהיסטוריה של הגיימינג עכשיו נמצא תחת פיתוח, הטוסטר יספק לשחקן את הדלק כדי לנצח בכל משחק'', תמיד חלמתם על טוסט עם הלוגו של רייזר עליו? חלומכם התגשם.

Get Taxi

זו היא השנה השלישית שחברת המוניות גט-טקסי מותחת את קהל לקוחותיה, בשנה שעברה השיקה החברה שירות הזמנת גמל והשנה החברה משיקה שירות חדש בו נהג המונית הוא מאמן ספורט והלקוח צריך לרוץ אחרי המונית.

Imgur

אתר התמונות הפופולארי השיק גם הוא שירות חדש- Imgur לחיות מחמד, ראיתם תמונה מצחיקה ורוצים להראות אותה לכלב שלכם? עכשיו אתם יכולים לעשות את זה בעזרת Imgur Pets.

Nvidia

הכירו את Nvidia Geforce GTX Energy משקה אנרגיה של Nvidia שיעניק למי ששותה אותו זמן תגובה מהיר יותר שיעניק יתרון משמעותי במשחקים.

Sony

רודפים אחריכם שדים? עכשיו לסוני יש את הפיתרון בשבילכם! הכירו את לוכד השדים של סוני שיעזור לכם לתפוס את השדים כדי שהם לא יטרידו אתכם לעולם.

IGN

אתר המשחקים הפופולארי IGN העלה לערוץ היוטיוב שלו טיזר לסדרה של Star Wars (מלחמת הכוכבים) שתגיע לשירות הצפיה Netflix.

NZXT

חברת החומרה שידועה בזכות האהבה שלה למוצרים מחליפי צבעים הכריזה על נעליים בעלי סולית RGB ה-SHUE Plus, עכשיו לא יקרה מצב שלא ישימו לב אליכם.

MSI

MSI הכריזו על לוח אם מודולרי, לוח אם שמאפשר לכם להחליף את כל מרכיביו, רוצים תושבת חדשה למעבד? אפשר להחליף, רוצים כרטיס רשת חדש? אפשר להחליף ועוד הרבה אפשרויות, אך גם כאן המוצר הוא אינו אמיתי.

Final Fantasy

שירות המוניות החדש של החבר׳ה מיפן נותן לנו את האפשרות לקחת טיסה ב-Choco Go ולהימנע מפקקי התנועה של מוניות.

Dark Souls

ב-12 לאפריל יצא הסרט של Dark Souls 3 ויהיה אפשר להזמין את הקלטת שלו בספריית הקלטות הקרובה לביתכם.

The Witcher 3

הוכרזה חבילת ההרחבה החדשה של המשחק The Witcher 3 והדמות הראשית בחבילת ההרחבה היא הסוסה של גארלת'. סוף סוף CD Project Red נותנת את תשומת הלב למי שבאמת מגיע לו.

Samsung

סמסונג יצאה בשתי הכרזות גדולות, האחת, טיזר למכשיר ה-Galaxy 8 אבל ההכרזה היותר טיפשית ומצחיקה הייתה הריץ-רץ החכם שיתן לכם לכם לשלוט עליו מהטלפון ויאפשר לכם לסגור ולפתוח אותו בעזרת הטלפון.

Logitech

מנכ''ל Logitech הכריז בסרטון חדש של החברה על העכבר החדש של Logetech ה-C7 שצוחק על עכברי העבר ומשאיר אבק לעכברים העכשוויים.

HTC

HTC הכריזה על קניה של חברת המשחקים Valve בסכום של 4.2 מילאירד דולר, בעקבות הרכישה של Valve על ידי HTC התפטר מנכ''ל Valve גייב ניוול (Gabe Newell) ועזב את החברה.

Ark Survival Evolve

החברה שמאחוריי ARK המקורי הכריזו על משחק חדש בו הדינוזאורים רוכבים על האנשים ולא ההפך.

War Thunder

ל-War Thunder יש היום מצב לחימה במטוסים וטנקים אבל החברה שמפתחת את המשחק הכריזה על מצב משחק חדש של לחימה בספינות פיראטים.

Google

גוגל היא ללא ספק החברה שהכי אוהבת את אחד באפריל ועושה את המתיחות הטובות ביותר באינטרנט. Youtube נותנת לכם את האפשרות לצפות בסירטונים שמוצגים על מסך קולנוע ביחד עם סנופ-דוג (Snoop Dog).

גוגל לא פיספסה את ההזדמנות לצחוק על שירות המשלוחים של אמאזון, והשיקה גם היא שירות משלוחים שעובד על ידי מצנחים, הזמנתם משהו? החבילה תצנח לביתכם.

החטיבה שאחראית על פיתוח מערכת ההפעלה אנדרואיד בגוגל הציגה סירטון בו מוצגת מערכת ההפעלה שעוזרת לאסטרונאוטים להשתמש בטלפון שלהם בחלל.

גוגל-הולנד צוחקים על עצמם קצת עם ההרכרזה על האופניים החכמות של גוגל, האופניים לא צריכות שיפדלו כדי שהם יסעו וכל שנותר הוא לשבת ולנסוע כאשר האופניים עושות הכל לבד.

גוגל הכריזה על הדור שני של משקפי המציאות המדומה שלה ה-Google Cardbord,משקפי המציאות המדומה החדשות הן בעצם קופסאת פלסטיק שקופה שתתן לכם את חוית המציאות המדומה הטובה ביותר.

ראיתם עוד מתיחות קורעות שראיתם ולא סיפרתי עליהם? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:23 03.04.2016 | אורי אורי (אורח)

    בעתיד באמת היה אפשר לשלוט בריץ' רץ' דרך הפלאפון 0_0

  2. 2

    23:53 03.04.2016 | aiden aiden (אורח)

    רגע, לא מתכננים star wars לנטפליקס!!!1

  3. 3

    11:01 04.04.2016 | Black4Blade Black4Blade (אורח)

    תיקון קטן
    הבדיחה על הקניה של Valve על ידי HTC היא של Valve Time לא HTC

  4. 4

    18:48 04.04.2016 | SuperGaming SuperGaming (אורח)

    איזה נדיר!
    xD

  5. 5

    15:27 06.04.2016 | ברק להב ברק להב (אורח)

    חחחחח זה גדול

  6. 6

       | פורסם ע"י