הרשמה

Blizzard תובעת יצרן צ'יטים ל-Overwatch

ושמישהו ינסה לעצור אותם

Blizzard מתכננת להפסיק ייצור של צ'יטים מהמקור

אחרי ששמענו ש-Epig Games לקחה את עניין ענישת צ'יטרים צעד אחד קדימה וטבעה יצרן צ'יטים ל-Paragon, משחק ה-MOBA שלהם, עכשיו הגיע תורו של Overwatch ללמד את הרמאים לקח.

ע"פ דיווח מהאתר TorrentFreak, המפתחת Blizzard טובעת את Bossland, יצרן צ'יטים למשחק, בבית משפט בקליפורניה, תחת הטענה כי הוא פגע בזכויות יוצרים, הביא לתחרות בלתי הוגנת והפר את הסכם ה-DMCA. "הצ'יטים ל-Overwatch גרמו, וממשיכים לגרום ל-Blizzard, הרבה נזק. עסקיה של Blizzard תלויים ביכולת שלה לספק משחקים מהנים והוגנים כלפי שחקנים מכל רמה, והיא משקיעה כמויות עצומות של זמן וכסף כדי לוודא שזה המצב בכל משחק שלה." כך רשום בתיק שפתחה החברה.

תוכנית ענישת הצ'יטרים של Overwatch עושה עבודה טובה למדי בלהרחיק רמאים, ומספקת לשחקנים הללו באנים כבר על הפעם הראשונה שהם נתפסים ומונעת מהם מלרכוש אותו שוב אפילו על משתמשים חדשים, כך שלא רצוי לנסות להשתמש בצ'יטים אם אתם מעוניינים להמשיך ליהנות מהמשחק.

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:55 06.07.2016 | איתי איתי (אורח)

    תבעה* תובעת*

  2. 2

    17:58 06.07.2016 | יותם יותם (אורח)

    תובעת*!!!
    תתחילו לשים לב לשגיאות כתיב ולהיגוי, זה מקרה שחוזר כבר כמה פעמים. חבל

  3. 3

    21:37 06.07.2016 | caboose caboose (אורח)

    צעד נחמד אבל יותר למען הפובליסיות של בליזארד, היא כבר תבעה את אותו יצרן , על אותו בסיס בעבר ונכשלה. זהו גם צעד מסוכן, כיוון שאין כרגע באמת חוק שאוסר עליך לפתח קוד ...הציטים האלה יוצרים איימבוטים ומגלים את מיקום השחקים האחרים על המפה אך טכנית לא פוגעים בקוד המשחק של בליזארד או משפיעים ישירות על השחקנים האחרים ( באופן שמונע מהם לחלוטין לשחק) קשה להסביר את זה...אבל זהו תחום אפור .
    זה מסוכן כי זו התביעה השנייה בנושא של אותה חברה נגד אותו יצרן , אם הפעם הם יפסידו זה יוכל ליצור תקדים משמעותי ולמנוע מחברות אחרות לתבוע יצרנים נוספים בנושא זה בעתיד

  4. 4

       | פורסם ע"י