הרשמה

Overwatch - העדכון החדש ימנע משחקנים לבחור את אותה הדמות

אבל רק אם אתם משחקים ב-Competitive Play

בנוסף D.VA, Zenyatta, Mercy ו-Solider 76 יזכו לעדכון

בליזארד ממשיכה במסע אחר האיזון המושלם של Overwatch. אחרי שהחברה הוציאה למשחק ה-Arena Shooter שלה את מצב ה-Competitive Play, המאפשר לשחקנים להתמודד אחד מול השני ולהשיג דירוגים בהתאם לתוצאות שלהם, הגיע הזמן לאזן את הדמויות ולקבוע כמה חוקים בסיסיים.

מהרגע שהעדכון החדש יצא לדרך, שחקנים לא יוכלו לבחור את אותה הדמות פעמיים. בנוסף לכך מספר דמויות יזכו לקבל עדכון: D.VA, Mercy, Zenyattya ו-Solider 76.

D.VA

מסך המגן של D.VA, שעד כה פעל לפי לחיצת כפתור ודרש כ-8 שניות עד של Cooldown, יקבל מד פרטי משל עצמו בו שחקנים יוכלו לבחור מתי הם רוצים להעלות את מסך המגן ולהוריד אותו מבלי לסבול מ-Cooldown ארוך. המסך יעלה בלחיצת כפתור. את מסך המגן D.VA תוכל להחזיק ל-4 שניות בלבד, כשיקח לה 10 שניות להעלות אותו מחדש. בנוסף האוליטי של D.VA, אשר מפוצץ את הרובוט בה היא נמצאת, לא יהרוג אותה יותר ובמקום שיקחו לו ארבעה שניות להתפוצץ, יקחו לו רק שלוש שניות להתפוצץ.

Zenatyya

דמות ה-Support תזכה לכוח רב יותר עם הכדורים אותה היא זורקת לאויבים וחברים. מעבר לכך האולטי של הדמות יגרום לה לזוז מהר יותר מבעבר כשהיא מבריאה חברים בקצב של 300 HP לשנייה במקום 200.

Mercy

ה-Buff של Mercy בו היא מעלה את יכולת הפגיעה שלה או של דמויות אחרות יעלה ל-50, אך היא לא תוכל להשתמש על כך בדמויות Mercy אחרות או להנות מה-Buff של Mercy מאותה קבוצה.

Solider 76

דמות ה-FPS הרשמית של Overwatch תיאלץ להיפרד מקצב היריות המהיר שלה. כדי לtפשר לשחקנים לכוון יותר את היריה שלהם ולא לרסס ללא מטרה, בליזארד החליטה שהיא מכניס מעין Cooldown קטנטן בין פרץ היריות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:10 13.07.2016 | zer0 zer0 (אורח)

    כאילו בזמן המשחק אני יכול להחליף דמות או לא

  2. 2

    08:53 14.07.2016 | RoDeX RoDeX

    ל-1: אתה יכול להחליף דמות כל הזמן באמצע המשחק כל עוד אתה נמצא בספון של הקבוצה או כשאתה מחכה לריספון.

  3. 3

    21:47 14.07.2016 | Skrapicoco Skrapicoco (אורח)

    רק הבהרה קטנה: לפי מה שהבנתי מהאתר הרשמי רק במוד התחרותי לא יוכלו לבחור את אותה דמות יותר מפעם אחת

  4. 4

       | פורסם ע"י