הרשמה

Days of Infamy מגיע ל-Early Access

המוד של Days of Infamy ל-Insurgency הפך להיות משחק עצמאי

משחק ה-FPS המבוסס על מלחמת העולם השנייה מציע קרבות היסטורים יחד עם עבודת צוות

אחד המודים המפורסמים של משחק היריות Insurgency, זכה לכבוד להפוך משחק עצמאי. המשחק החדש הנקרא Days of Infamy, שנעשה עם מנוע המשחק Source של Valve, זמין כבר עכשיו להורדה ב-Steam. המשחק יאפשר לשחקנים לחוות מחדש חלק מהקרבות ההיסטוריים של מלחמת העולם השנייה.

כמו Insurgency, גם Days of Infamy יצריך משחקנים לעבוד כצוות. מצב ה-Early Access יאפשר לשחקנים משלושה מצבי משחק הנקראים: Frontline, Liberation ו-Offensive, כשלשחקנים תהיה האפשרות לבחור בין הצבא הבריטי, הכוחות האמריקאיים והצבא הגרמני. בנוסף, מצב ה-Early Access יכלול שש מפות, עשרים נשקים ואפשרויות רבות לאיבזור החיילים שלכם.

גרסת ה-Early Access של Days of Infamy זמינה עכשיו ב-Steam במחיר של 20$.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:38 01.08.2016 | מתארח מתארח (אורח)

    וואלה בתור חובב אינסורג'נסי וכזה שיש לו 300 שעות במשחק לא הייתי קונה את המשחק הזה כי : א) הוא סה"כ ב early access ולא קונים משחקים במצב כזה,המפתחים רוצים שאקנה? תשיקו את המשחק במצבו הסופי.
    ב) הוא עולה 20$,ולמשחק במצב כזה (early access) זה שערורייה לחלוטין.
    ג) ממה שראיתי המשחק לא מחדש כלום ממשחק האינסורג'נסי הקיים חוץ מסקינים שונים, נשקים שונים ומפות שונות. הייתי מצפה מהחברה לשנות ולהקפיץ את המשחק קדימה בלשדרג את המנוע,לגרום למשחק להיות פחות מגושם ובאופן כללי לשדרג את כל החוויה,כי במצבו העכשווי,הדבר הזה הוא סהכ מוד קטן לאינסורג'נסי.

  2. 2

       | פורסם ע"י