הרשמה

טריילר חדש ל-Pokemon Sun and Moon

בעוד ששחקנים מרחבי העולם עדיין בטירוף של Pokemon Go, המעריצים סופרים את הימים עד נובמבר

פוקימונים נוספים, אזורים חדשים ומהלכים מיוחדים, הם רק חלק מהתוכן שהטריילר החדש חושף

Pokemon Sun and Moon, המשחקים החדשים בסדרת Pokemon, אולי נעלמו קצת מעין הציבור לאחר הסערה הגדולה ש-Pokemon Go עורר, אך מעריצי הסדרה עדיין קוססים ציפורניים לקראתם. Game Freak שחררה טריילר חדש עם כמות מכובדת ביותר של מידע. אז מה יחכה לנו במשחקי פוקימון החדשים?

הטריילר חשף לראשונה את הפוקימון Oricorio, שיגיע במספר גרסאות שונות. כמו Unknown מ-Gold and Silver, הפוקימון החדש יהיה זמין בצורות שונות, כששחקנים יוכלו לבחור את הגרסה המועדפת עליהם. מעבר לכך נחשפו פוקימונים נוספים הבלעדיים לאזור האלוהה. 

הטריילר הציג גם קונספט חדש שעד כה לא היה קיים במשחקי פוקימון קודמים. בסדרת המשחקים החדשה נוכל לפגוש פוקימונים אהובים מפעם, שהתאקלמו למזג האוויר הטרופי של אזור אלוהה ושינו קצת צורתם. בין הפוקימונים שעברו שינוי תוכלו למצוא את אקסקיוטור, סנדרו וולפיקס.

האיים של אלוהה מחולקים לארבע אזורים שונים, כשלכל אזור יש את הקפטן המקומי שלו. בכל אזור שתגיעו אליו תצטרכו לעבור את המבחנים של אותו קפטן ובכך לצבור נסיון וכוח רב יותר. בנושף שחקנים יוכלו להשתמש בפוקימונים מסוימים כדי להגיע למקומות שעד כה לא היו נגישים לבני האדם.

מעבר לכך נחשפה מכה חדשה שתהיה זמינה לחלק מהפוקימונים - Z-Move. המכה תשלב בין הכוח של הפוקימון והמאמן ותהיה חזקה ממכות רגילות. שחקנים יוכלו להשתמש במכה רק פעם אחת בקרב. 

Pokemon Sun and Moon יהיו זמינים ב-18 לנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י