הרשמה

Dishonored 2: "כדאי לכם לשחק בהרחבה של המשחק הראשון"

גם ככה נצטרך להעסיק את עצמנו עד הגעתו של המשחק השני

במאי המשחק ממליץ לנו להשלים פערים עלילתיים בין המשחק הראשון לשני

רוב הסיכויים שלמרות שנהנתם מ-Dishonored, איכשהו קרה המצב שלא שיחקתם בשתי ההרחבות העלילתיות שלו - Knife Of Dunwall ו-Brigmore Witches. אם אתם נמצאים בין האנשים האלה, המפתחת Arkane Studios ממליצה לכם ללכת לנסות אותם לפני שתתחילו את המשחק השני בסדרה.

"אני לא אומר את זה כדי שאנשים ילכו לקנות את המשחק שלנו" אמר במאי המשחק הארווי סמית' בפאנל בכנס QuakeCon. "אבל אני ממש מקווה שאנשים ישחקו בהרחבות של המשחק המקורי. מדובר בפרקים ממש טובים שהצלחנו לספק אחרי שהבנו מה אנחנו רוצים להוציא מהמשחק. אז אפשר להגיד שהם טובים יותר. אבל הם גם מסמלים צעד קדימה למה שעשינו עם Dishonored 2. יש יותר נשים עם תפקידים משמעותיים, הרבה יותר מהעלילה של המשחק המקורי. באמת הבנו את העולם שבנינו, וההרחבות האלו הם סוג של גשר לתוכן החדש."

שתי ההרחבות העלילתיות של המשחק התמקדו ב-Daud, המתנקש שרצח את הקיסרית של העיר Dunwall בתחילת המשחק, אותו אנו יכולים להרוג או לחוס על חייו במשימה האחרונה במשחק. לא ידוע אם הוא צפוי להופיע במשחק השני, אך הנבלית של הרחבת Brigmore Witches, המכשפה דליילה, צפויה לחזור בתור הנבלית של המשחק השני לפי השערות של מעריצים לפי המידע שנחשף עד כה. 

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י