הרשמה

צפו בטריילר החדש של Battlefield 1 מתוך Gamescom

ויש גם תאריך לבטא הפתוחה!

סוסים, רכבת, להביור, חיילים, דם ובעיקר הרבה הרבה פיצוצים

היום יערך אירוע Battlefield Squads השני, אך אתמול בערב EA שיחררה לנו טריילר חדש ומלא אקשן של Battlefield 1 לכבוד תערוכת Gamescom. ואיך נאמר זאת בעדינות? אהבנו אותו, מאוד.

הטריילר החדש לוקח אותנו מהכפר ב-Quentin Scars לדיונות הגדולות במדבר. והדבר הראשון שהוא מראה לנו זה רוכב סוס שנהרג בקרב. הסוסים הם אחד מהדברים ששחקני באטלפילד הכי מחכים אליהם, אך עד כה לא היה ידוע האם יהיה אפשר לרכב עליהם במולטיפלייר. למזלנו הטריילר החדש מאשר את זה. בטריילר אנחנו יכולים לראות רכב חמוש שרודף אחרי רוכבי סוסים שרודפים אחרי מטוסי קרב. לאחר מכן אנו רואים קרבות מלאי פיצוצים בין טנקים, חיילים, מטוסים ורכבת משוריינת וחמושה בנשק כבד, הקרבות נעים ממדבר רחב ידיים עם דיונות גדולות להריסות של מבנים עתיקים ועד התיישבות באמצע המדבר. בשלב מאוחר יותר של הטריילר אנו רואים סופת חול שמתחילה ומקשה על הראות, סופת החול תהיה חלק ממזג האויר הדינמי שיהיה ב-Battlefield 1. ב-40 השניות האחרונות של הטריילר אנו רואים כבר מיקום שונה שמלא בעשב שנשרף על ידי איש שמצוייד בלהביור, מטוסים שמפציצים אוניית מלחמה וקרב בסביבה עירונית. ובסוף סוף הטריילר אנו רואים מה שניראה כמו חלק מהמצב לשחקן יחיד.

עם הטריילר EA גם משחררת לנו תאריך לבטא הפתוחה של המשחק! הבטא תתחיל ב-31 באוגוסט, יהיו בה שני מצבי משחק ומפה אחת, המפה המידברית שמוצגת לנו בטריילר. הבטא תיהיה זמינה עבור ה-Xbox One, PS4 ועבור ה-PC.
Battlefield 1 יושק ב-21 באוקטובר עבור ה-Xbox One, PS4 ועבור ה-PC.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:03 17.08.2016 |  אוהד אוהד (אורח)

    שיגידו כבר מה הדרישות מערכת!!

  2. 2

    11:31 17.08.2016 | קול קול (אורח)

    נראה נדיר

  3. 3

    19:43 17.08.2016 | תמונה תמונה (אורח)

    נראה נדירררר
    רק חבל שהבטא ביום האחרון של החופש...זה טיפשי מצדם כי כלכלית זה סיכון מצדם לבחור תאריך כזה כי פחות אנשים ינסו את הבטא שמתחילים הלימודים ואנחנו לא נוכל לחרוש על הבטא ואז אנחנו מפסידים...

  4. 4

       | פורסם ע"י