הרשמה

Resident Evil 7 מקבל טריילר חדש

האם הסדרה הוותיקה תחזור להפחיד אותנו כמו בימי הזוהר שלה?

צמרמורת זו לא מילה גסה

Resident Evil, אחת מסדרות משחקי האימה המוכרות בעיותר בעולם המשחקים, סבלה משנים קשות בתקופה האחרונה, כשמשחקה האחרון בסדרה- Resident Evil 6, הואשם בכך שהסדרה שכחה את שורשיה והפכה להיות משחק אקשן מהיר לכל דבר. Capcom, החברה המפתחת את הסדרה, כנראה לא קיבלה את התגובות למשחקה האחרון בעין יפה והחליטה כי המשחק החדש בסדרה -Resident Evil 7, יהיה כל מה שמעריצי הסדרה ציפו לו; ולפי הטריילר האחרון שהחברה שחררה, נראה כי זה בדיוק מה שאנחנו הולכים לקבל.

הטריילר מציג את הבית של משפחת בייקר, כשמרג'ורי בייקר, נרדפת בביתה ע"י דמות נשית מסתורית. לא ידוע איך מרג'ורי נהפכה לאסירה בביתה שלה ומה קרה לדיירי הבית האחרים, אך נראה כי כי היא מפוחדת ותשמח לקבל עזרה מכל סוג שהוא.

הטריילר החדש שהוצג במהלך Gamescom עושה את כל מה שמצפים ממנו: הוא מפחיד, מטריד, לא נעים לצפייה ומצליח להעביר בצופים צמרמורת. האם זה אומר ש-Resident Evil 7 אכן יחזור לשורשי האימה שהפכו את הסדרה הוותיקה לכל כך מצליחה? קשה לדעת. אך הטריילר משאיר מקום לתקווה. 

Resident Evil 7 יהיה זמין ב-27 לינואר לשחקני ה-PC, Xbox On, PS4 וגם לשחקני ה-PlayStation VR.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:43 22.08.2016 | fsdaf fsdaf (אורח)

    לדעתי מה שמאפיין את הסידרה זה האימה עם הפאזלים, במשחקים החדשים יש מעט מאוד מהםץ לדוגמה במשחק הרביעי היה רק פאזל אחד שצריך לחבר את הסמל בכנסיה וזהו...

  2. 2

       | פורסם ע"י