הרשמה

מנכ''ל ה-Immortals מאשר לשחקני הקבוצה לקבל הצעות מארגונים אחרים

"אני רוצה שהקבוצה שלנו בשנה הבאה תהיה מורכבת משחקנים שרוצים להיות חלק ממנה"

אני רוצה שהקבוצה שלנו בשנה הבאה תהיה מורכבת משחקנים שרוצים להיות חלק ממנה, ולא כאלו שמרגישים שמכריחים אותם להיות חלק

לכל שחקני League Of Legends של הקבוצה שהפסידה בקרב על הכניסה לתחרות העולמית ה- Immortals, ניתנה הרשות לנהל חוזים עם אירגונים אחרים לדברי מנכ''ל הארגון נוח וינסטון.

''אני רוצה שהקבוצה שלנו בשנה הבאה תהיה מורכבת משחקנים שרוצים להיות חלק ממנה, ולא כאלו שמרגישים שמכריחים אותם להיות חלק.'' אמר בסרטון שפורסם אתמול.

וינסטון מציין שבשתי העונות האחרונות הקבוצה שיחקה בליגת ה-LCS, ומקומם בליגה היה גבוהה אבל ללא הצלחה להגיע למשחקים החשובים. הקבוצה סיימה במקום הראשון במשחקי האביב ובמקום השני במשחקי הקיץ בליגה הרגילה, אבל נפלה למקום השלישי בחצי הגמר בגלל ממצאים מאכזבים.

לדבריו של המנכ''ל תגובת הקבוצה להפסד מול Cloud9 במשחקם האחרון תהיה להתמקד בשחקנים עצמם.

''אנחנו רוצים להיות מאוד ברורים לגבי האידאלים שלנו בתור ארגון ואלו שמים את רווחת השחקן במקום הראשון ובתקווה שכך הדבר גם אצל המעריצים של הקבוצה, ולכן החל מהיום (יום רביעי ה-7.9.16) נתתי רשות לכל שחקני הקבוצה לחפש חוזה עם קבוצות וארגונים אחרים, אפילו אם יש לו חוזה פעיל עם הקבוצה שלנו.''

המנכ"ל הוסיף ואמר ש''הקבוצה מזהה את החשיבות שבלתת לחברי הקבוצה את היכולת להתפתח ולנצל את כל האופציות המלאות שברשותם.''

אחד משחקני הקבוצה סונג-הון האו הידוע בכינוי Huni אמר בראיון ל-ESPN שהוא פתוח להצעות מכל איזור, ומתעניין בלשחק חזרה בארץ מולדתו דרום קוריאה.

וינסטון לא דיבר כיצד הארגון מתכוון למלא את מקומם של שחקנים יוצאים מהקבוצה אבל ציין שעד נובמבר יהיה להם רוסטר של חמישה שחקנים נעולים בוודאות לכבוד השתתפותם ב-IEM Oakland לצד הקבוצות Splyce ,Flash Wolves, TSMו-EDWARDgaming.

יתרה מכך דיבר המנכ''ל על הרצון בהתרחבות הקבוצה למשחקים נוספים. עד כה נרשמו לליגת המשחק CSGO רוסטר ברזילאי ששייך לקבוצה וגם קבוצה נסיונית למשחק Overwatch.

כמו כן הכריז המנכ''ל כי הארגון יבשר על כותרים נוספים בהם תשתתף הקבוצה בחודשים הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י