הרשמה

הכירו את Titanfall: Frontline: משחק קלפים למובייל

משחק הקלפים ישלב אלמנטים מתוך העולם של Titanfall יחד עם אסטרטגיה

המשחק הראשון בסדרת משחקי המובייל של Titanfall

בזמן ש-Titanfall 2 מתקרב אלינו בצעדי ענק, Respawn Entertainment בשיתוף עם חברת Nexon ו-Particle City חשפו את Titanfall: Frontline, משחק קלפים מרובה משתתפים למובייל אשר תופס מקום ביקום של סדרת Titanfall. 

Titanfall: Frontline הוא משחק קלפים בז'אנר האסטרטגיה בו השחקנים מגלמים מפקד חטיבה בקרב אחד על אחד כנגד שחקנים מרחבי העולם. השחקנים יאלצו ללמוד את היכולות המיוחדות של הטייסים והטיטאנים בכדי להביס את המתחרים שלהם. Titanfall: Frontline הוא הסנונית הראשונה כתוצאה משיתוף הפעולה של Respawn עם Nexon ו-Particle City ובקרוב ישווקו משחקים נוספים למובייל שיתפסו מקום בעולם של Titanfall. 

"עבדנו יד ביד עם Respawn בכדי להפוך את אסטרטגית הקרב בקלפים לדומה ככל שניתן לכל הדברים שהופכים את Titanfall לייחודי", אמר לארי פייסי, סמנכ''ל Particle City. "במשחק נוכל להשתמש בטיטאן בכדי לשנות את מאזן הכוחות במהלך הקרב, ואפילו בכדי להשמיד את הטיטאן של יריבנו, נוכל להשתמש בשילוב הקלפים Parkour ו-Rodeo וכך לנטרל אותו", אמר פייסי. 

המשחק יכיל מאות קלפים של טייסים וטיטאנים וקלפים מיוחדים אחרים, כשאנחנו נוכל לשדרג את הקלפים שלנו ולעצב את טקטיקת המשחק שלנו בכל רגע נתון. 

Titanfall: Frontline יהיה זמין בחנויות ה-Appstore וב-Google Play בסתיו הקרוב. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י