הרשמה

הבטא של For Honor הייתה הגדולה ביותר בהיסטוריה של Ubisoft

הבטא של For Honor מציגה מספרים מרשימים בהחלט

הבטא הסגורה של For Honor שנערכה בסוף השבוע הייתה הבטא הסגורה המבוקשת ביותר בהיסטוריה של יוביסופט והיא כללה בין היתר כ-5.8 מיליון הוצאות להורג במהלך המשחק

על פי חברת Ubisoft, הבטא שנסגרה סופית ביום ראשון הצליחה למשוך מאות אלפי שחקנים אשר כל אחד מהם שיחק בממוצע כארבע שעות וחצי כאשר השחקנים התנסו במצבי משחק מרובי משתתפים כמו Duel, Brawl ו-Dominion. זמן המשחק הממוצע גדל מיום ליום ואנשים לא נטשו את הבטא לאחר יום אחד בלבד, אלא המשיכו לשחק עד הסוף. בנוסף, For Honor דורג בנקודת זמן מסוימת כמשחק השני הנצפה ביותר ב-Twitch TV, ובמהלך ימי הבטא שלו הוא היה בעשירייה הראשונה כאשר מיום ליום עוד ועוד משתמשים הזרימו את המשחק. 

במהלך כל תקופת הבטא היו קרוב ל-5.8 מיליון הוצאות להורג במשחק כאשר 89 מיליון לוחמים הובסו. הנתון הזה אומר שבכל שניה התבצעו כ-16 הוצאות להורג ו-259 לוחמים נהרגו. בהחלט נתון מרשים וברברי מאוד. בנוסף, Ubisoft אמרה שהביקוש לבטא היה ב-40% גבוה יותר מכל משחק אחר שלה. 

במידה ועדיין לא הכרתם, For Honor הינו משחק בסגנון Hack n' Slash אשר מפגיש לראשונה בין שלושת סוגי הלוחמים המפורסמים ביותר בהיסטוריה האנושית - ויקינגים, סמוראים ואבירים. הנכם מוזמנים לצפות בסרטון הגיימפליי של המשחק ולהתרשם בעצמכם. 

For Honor צפוי להגיע ב-14 לפברואר (2) עבור ה-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י