הרשמה

Play anywhere יהיה זמין גם במשחקי צד שלישי

פיל ספנסר חושף את העתיד של תוכנית ה-Cross Platforming של מיקרוסופט

מיקרוסופט עושה צעדים משמעותיים כדי לסגור את הפער בין הפלטפורמות

פיל ספנסר מאמין כי חברות צד שלישי יאמצו את תכנית ה-Play Anywhere של מיקרוסופט "לאחר שהן יראו איך זה עובד" אצל מיקרוסופט. בראיון שנתן ספנסר למגזין PC Authority הוא אמר כי מיקרוסופט תמשיך לייצר משחקים לשתי הפלטפורמות במחיר אחיד, והוא מאמין שככל שהזמן יעבור, כך חברות גדולות כמו EA, יוביסופט ועוד יצטרפו.

ספנסר אמר כי בעוד חברות קטנות אשר משתתפות בתכנית ה-Xbox ID כבר מבינות את היתרון של הבאת המשחק במחיר של משחק אחד לשתי הפלטפורמות יכול לעזור לחשיפה של אותם משחקים, חברות גדולות בתעשייה יצטרכו שכנוע נוסף, ולכן הוא מאמין כי לאחר שהן יראו איך העסק עובד על המשחקים של מיקרוסופט והחברות הקטנות, הן יצטרפו לחגיגה.

"אני אומר שחלק מחברות הצד השלישי הגדולות, הן יצטרכו איך העסק עובד אצלנו. תמיד ישנו את הפחד כי הן (חברות המשחקים) נותנות משחק אחד במחיר של שניים. בנימה אישית אומר כי ישנן אנשים מעטים כי קונים את אותו המשחק פעמיים. פעם אחת על ה-PC, ובפעם השנייה לקונסולה.מה שהן בעצם באמת עושות הוא לאפשר לשחקן לשחק את המשחק שלהן יותר".

מיקרוסופט כבר החלה את צעדיה הראשונים של תכנית Play Anywhere עם משחקים כמו Quantum Break, ReCore ו-Forza Horizon, אך עדיין יש דרך ארוכה עד שהחברות הגדולות יוכלו לבחון את הכניסה שלהן לתכנית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:35 16.10.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    נההה, פיל ספנסר יכול לחלום.
    בצע כסף זה שם המשחק!

  2. 2

    11:48 18.10.2016 | ניר ניר (אורח)

    מישהו יכול לעזור לי ?
    קניתי
    גירס אוף ואור 4 ואני לא מקבל את זה למחשב ואני לא מבין למה

  3. 3

    12:16 18.10.2016 | ל-2 ל-2 (אורח)

    נכנסת לחנות של Windows 10?

  4. 4

    12:27 18.10.2016 | ניר ניר (אורח)

    כן זה רושם לי שהפריט לא קיים ובמחשב החלש (של כולם) זה רושם שהמחשב חלש מידי

  5. 5

       | פורסם ע"י