הרשמה

מיקרוסופט מתכננת להשיק משקפי מציאות מדומה בשנה הבאה

החברה שתחבור לחברות צד שלישי, תשיק את המשקפיים במחיר של $299

התשובה של מיקרוסופט ל-PSVR בקרוב אצלנו

מיקרוסופט הודיעה על שיתוף פעולה עם חברות צד שלישי שיביא לנו בשנה הבאה את התשובה שלה למשקפי ה-PSVR. ע"פ מיקרוסופט, המשקפיים יהיו הראשונות מסוגן שיאפשרו לשחקנים להנות "ממספר רבדים של מציאות מדומה".

מיקרוסופט חוברת את Acer, Asus, Dell ו-HP כדי לייצר את המשקפיים החדשות שיעלו $299 בלבד. בנוסף החברה אמרה כי: "בניגוד לכל משקפי מציאות מדומה שיש כיום בשוק, יהיה אפס צורך לחדר נפרד או מערכת התקנה מסובכת".

"בעוד אביזרי ערכות משקפי המציאות המדומה עולות יותר מ-$500, או דורשות מכשירים חדשים ויקרים, האביזרים הללו יתחילו במחיר של $299 ויהיו תואמים למחשבים ניידים ונייחים בטווח מחיר ריאלי".

מעבר לחשיפה לא ניתנו פרטים חדשים. התמונה מאפשרת להבין כי המשקפיים יהיו זמינות בראש ובראשונה למשתמשי Windows 10, אך האם זה אומר כי שחקני ה-Xbox One יקבלו גם הם טעימה? 

מה שידוע לנו עכשיו הוא כי המשקפיים אמורות להגיע לשוק באביב 2017.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:41 27.10.2016 | DeVortexD DeVortexD

    לא משנה כמה חברות מייצרות את המשקפי מציאות מדומה... לדעתי לפחות כל הנושא מיותר כי זה זולל הרבה מאוד כסף ולא מפותח מספיק, Over Rated , כמו ה WII בעבר.

  2. 2

    08:01 29.10.2016 | WarFox89 WarFox89

    ^^^ ואני הייתי בן היחידים שאמר כי VR זה טרנד שיחלוף וישכח בדיוק כמו משחקים ב -3D בזמנו. אין מצב שהטכנולוגיה הזאת תהיה מיין סטרים בשנים הקרובות.

  3. 3

       | פורסם ע"י