הרשמה

Infamous: Second Son ו-First Light יקבלו תמיכה ב-PS4 Pro

סוני משחררת את משחק העולם הפתוח המוצלח שלה מחדש על קונסולת ה-PS4 Pro

חבר צוות מ-Sucker Punch מדבר על היתרונות של גרסת ה-PS4 Pro של Infamous: Second Son

סוני חשפה במהלך סוף השבוע כי יש לה תוכניות מיוחדות לקראת ההשקה של של קונסולת ה-PS4 Pro, הכוללת את Infamous: Second Sun ו-First Light. החברה הודיעה כי שני המשחקים יקבלו תמיכה באפשרויות שקונסולת ה-PS4 Pro תציע.

כדי להודיע על הגרסה החדשה של הקונסולה, החברה הזמינה את ג'ייסון קונל (Jason Connell) מ-Sucker Punch, החברה שפיתחה את המשחק וההרחבה שלו, כדי לדבר מה נוכל לצפות מהגרסה המחודשת של המשחק: "קודם כל יש את עניין ה-HDR. כשעבדנו מחדש על המנוע שלנו כדי ליצור את Infamous: Second Son, התמקדנו רבות על כך שתהיה תאורה ריאליסטית וחשיפה נכונה. רצינו שהארט (art) והטכנולוגיה של המשחק, ישאבו את השחקנים אל העולם הלח והרטוב של רחובות סיאטל. עבדנו גם זמן רב כדי לדאוג שהשמש והשמיים יהיו ריאליסטים ככל שאפשר. אז למה HDR? האיכויות של HDR ידחפו את כל האספקטים שדיברנו עליהם צעד אחד קדימה ויגרמו להכל להיראות היפר ריאליסטי".

"הסיבה השנייה נמצאת הפרטים הקטנים. בשני המשחקים העיר סיאטל מלאה עם אומנות יוצאת דופן מצוות הארט שלנו עבד קשה. שלטים, כוסות קפה, שלוליות - זהו עולם המלא בפרטים קנים שרק מתים לקבל את תשומת הלב. עם הרזולוציה המוגברת של ה-PS4 Pro, כל הדברים הללו יקבלו את הבמה המגיעה להם.

"הסיבה השלישית הטובה ביותר למה אתם צריכים לבקר פעם נוספת ב-Infamous: Second Sun היא הכוחות, וכמה יפה הם נראים. כוחות העשן של דלסין וכוחות הניאון של Fetch מרשימים בצורה יוצאת דופן. בצפייה בכוחות המקוריים על רזולוצית 4K ו-HDRשמתי לב לדברים שלא הייתי מודע אליהם כלל מלכתחילה.

אתם מזומנים לצפות בתמונות מתוך הגרסאות המעודכנות של Infamous: Second Son ו-First Light כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י