הרשמה

Overwatch - שתי מפות חדשות נחשפו

בליזארד מנצלת את הבמה ב-Blizzcon 2016, ומחליטה לחשוף שתי מפות משחק חדשות

בנוסף החברה הודיעה על מצב ארקייד חדש

בליזארד לא מפספסת רגע. לאחר שהחברה הודיעה כי היא הולכת להשיק את Sombra, הדמות ששיגעה את מעריצי Overwatch, החברה הודיעה כי נקבל בקרוב שתי מפות דשות ומצב משחק חדש.

Ecopoint: Antarctica ומצב הארקייד החדש

המפה הראשונה עליה החברה הכריזה נקראת  - Ecopoint: Antarctica. המפה החדשה היא מפה דחוסה אשר מלבד קרבות רגילים, תמוך במצב הארקייד החדש היאפשר קרבות של 3 נגד 3 ואפילו 1 נגד 1.

מצב הארקייד החדש יחליף את מצב המשחק Weekly Brwal שקיים כרגע. בליזארד הודיעה כי המצב החדש יחליף בין מספר מצבי משחק שונים כשנשחק בו, ובנוסף שחקנים יקבלו סט חוקים חדש בכל פעם שהם יכנסו למשחק כמו דמות אחת לסיבוב. מצבי Brwal הקיימים כרגע כמו High Noon יכנסו אל מצב הארקייד. בניגוד למצבי ה-Weekly Brawl הקודמים, שחקנים יוכלו להרוויח XP ו-Loot Boxes ממצב הארקייד.

Oasis

המפה החדשה שבליארד חשפה תקרא Oasis. המפה החדשה נקראת עי החברה כ:"יהלום של שגשוג הנמצא במדבר שאינו יכול קיים חיים". המפה החדשה הייתה בעברה עיר טכנולוגית שנבנתה ע"י מדענים, במכרז המפה יהיה משטח קפיצה בו שחקנים יוכלו ישר להגיע אל ה-Capture Point.

שחקני שרתי ה-PTS יוכלו להיכנס אל מצב הארקייד ולהנות ממפת Ecopoint: Antartica כבר משבוע הבא, ששחקנים רגילים יצטרכו לחכות לאישור מבליזארד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י