הרשמה

Iron Harvest - משחק האסטרטגיה שמשנה את חוקי המשחק הוכרז

משחק האסטרטגיה שישנה את חוקי המשחק הוכרז

הזדמנות מצוינת להוציא את ההיסטוריה למסלול חדש לגמרי

המפתחת King Art Games והאומן ג'ייקוב רוזלסקי הכריזו היום על Iron Harvest משחק האסטרטגיה בזמן אמת בו תוכלו לשחק במחשב ובקונסולות.

עלילת המשחק מעוותת מעט את העבר, ובמקום מלחמת עולם של נשקים ישנים, האנושות שיכורת הכוח המציאה מכונות ענק שהקדימו את זמנם, מה שמשנה מעט את המלחמה. על פי הסיפור, לאחר סיום המלחמה, התאספה לה בתמימות חבורת חקלאים ומצאה ציוד צבאי מקצועי ואיכותי, לכן הם קראו לו 'קציר הברזל'  (Iron Harvest).

במשחק תוכלו לפגוש כ-3 אימפריות/ ארגונים גדולים:

האימפריה הסקסונית:

חת מהאימפריות המשפיעות ביותר באירופה, בבעלותה קיימת תעשייה עצומה, ערים מפותחות מפעלים מודרניים וצבא חזק. לאחר הכניעה שהביאה לתנאים קשים במלחמה הגדולה המצב החברתי והרוחני לא טוב באימפריה, כאשר היחידות הגאות והאריסטוקרטים המושפלים מתנגדים בחשאי למדיניות הפיוס של הקיסר.

רפובליקת פולניה:

מדינה חקלאית גדולה עם היסטוריה ארוכה. בעודה מנסה לשמור על מעמדה היא נאלצת להתמודד עם שכניה האגרסיביים, אימפרית סקסוניה במערב ו-'רוסוויט' במזרח. האימפריה יוזמת תוכנית להופך את צבאה למודרני, בעוד ששאר האזור כבוש ברובו על ידי כוחותיה של רוסוויט.

אימפריית רוסוויט:

האימפריה החזקה ביותר במשחק. לאחר המלחמה אנשים מותשים וכוחו של תסאר ניקולאז' נחלש. גריגורי רספוטין המסתורי נהיה חזק מרגע לרגע, וניתן להרגיש את המהפכה באוויר.

יאן ת'ייסן, מנהל הפרויקט ב- King Art: "אנחנו אוהבים משחקים כמו Company of Heroes או Men at War ואנחנו רוצים להביא חווית משחקיות דומה לעולם הפנטסטי אותו יצר ג'ייקוב. אתה מוביל גיבורים, מכונות אדם וחיילים לקרבות אדירים בשדות פתוחים. כאשר מכניקה והרס דינמי ממלאים תפקיד מרכזי בקרב"

Iron Harvest יגיע אלינו במהלך 2018, כשתאריך השקה רשמי עדיין לא הוכרז.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י