הרשמה

הודלף גב העטיפה של Kingdom Hearts III

הסדרה המצויינת שמשלבת בין עולם פנטזיה דמיוני לבין זה של דיסני מגיעה אל שיאה

המלחמה הגדולה של האור והחושך מגיעה אל שלביה האחרונים

מעריצי משחקי תפקידים וחובבי דיסני מרחבי העולם ישמחו לגלות כי גב העטיפה של Kingdom Hearts III הודלף לרשת, כשהוא חושף פרטים נוספים על עלילת המשחק השלישי שתביא לסיכום המלחמה הגדולה בין האור לחושך. אז מה יחכה לנו ב-Kingdom Hearts III?

"כשהעולם נמצא תחת שליטתו של אדון אחד, המאבק האחרון לשלום אמיתי מתחיל".

"לאחר שעבר אינספור הרפתקאות באינספור עולמות במהלך המלחמה שלו נגד החשכה, סורה (Sora), בעבר ילד קטן שהיה חולם על עולמות שקיימים רק מעבר לאי שלו, הפך להיות בחור צעיר ונמרץ. עכשיו הוא מגלה כי המלחמה מתנהלת בדיוק כמו שמאסטר סהנורט (Xehanort) תיכנן, ומלחמת ה-Keyblade השנייה, המאבק האחרון בין האור לחושך, נמצא מעבר לפינה. כדי להדוף את החשיכה המוחצת, סורה וחבריו יצטרכו לאסוף את שבעת המגנים של האור. חברו הטוב ריקו (Riku) והמלך מיקי נמצאים בחיפוש אחר לוחם Keyblade מיומן, בעוד שסורה, דונלד וגופי יוצאים למסע למצוא את "The Key to Return Hearts". עולמות דיסני שלא נראו מעולם יכינו את הקרקע לקראת הרפתקה נוספת להצלת היקום".

"הנבחר ע"י ה-Keyblade, הוא אחד שליבו מעולם לא הפסיק להראות אור של תקווה".

"לסורה, הגיבור האמיץ שנבחר ע"י ה-Keyblade, תמיד היה חוש צדק מפותח. במהלך הקרבות הרבים שלו מול האפלה, הוא גדל ולמד על העולם רבות. חבריו, שנשמשכים אל האור, נתנו את תמיכתם וחלקו איתו את כוחותיהם ע"מ להתמודד מול החשכה: ריקו, חבר הילדות שגדל איתו באיי דיסני, דונלד וגופי, חברים לנשק שחוו איתו את ההרפתקאות עוד מהרגעים הראשונים, והמלך מיקי, שתמך בסורה לאורך כל הזמן בעזרת הכוח והעוצמה הרבה שלו. עכשיו העולם נמצא שוב בסכנת מלחמה מול החשיכה, האחד ששולף את ה-Keyblade וחבריו יצטרכו לקום ולהתמודד מול מאסטר סהנורט ולסכל את תוכניותו להתחיל מלחמת Keyblade נוספת".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:11 07.11.2016 | Or.A Or.A

    מעלה לי נוסטלגיה, תודה על הפרסום D:

  2. 2

    20:44 11.11.2016 | מישהו מישהו (אורח)

    זאת לא העטיפה, זאת הקופסא של צעצוע של סורה חדש שיצא, תבדקו לפני שאתם מפרסמים דברים שקריים.

  3. 3

       | פורסם ע"י