הרשמה

עובד EA לשעבר שכעת ב-Zynga מבטיח שלא יחזור לעולם למחשב או לקונסולות

מנכ''ל Zynga לא ממש אוהב PC וקונסולות

"בעבר עבדתי עבור המחשב והקונסולות, ואני לעולם לא מתכוון לחזור לזה שוב"

פרנק גיבאו (Frank Gibeau), עובד לשעבר של EA אשר כעת משמש כמנכ''ל של חברת Zynga טוען בריאיון שעבורו תעשיית משחקי המובייל מפתה הרבה יותר מתעשיית משחקי המחשב והקונסולות. 

גיבאו, שעד לא מזמן היה מנהל חטיבת המובייל ב-EA מספר בריאיון לאתר GameBeat למה הוא הולך על כל הקופה בתחום המובייל. "בעבר עבדתי עבור המחשב והקונסולות, ואני לעולם לא מתכוון לחזור לזה שוב. אני אוהב את תעשיית המובייל בגלל ההתמקדות באוכלוסיות שונות וההתפלגות הגיאוגרפית - ישנם המון לקוחות באסיה ובשווקים מתפתחים אחרים", אומר גיבאו. בנוסף לכך, גיבאו גם אומר שתעשיית המובייל היא תעשיה מאוד דינמית והמון שינויים קורים בכל פעם שקורה משהו חדש כמו משחק VR, AR ועוד, וזאת הסיבה שזה עוד יותר מרגש. 

לאלו מכם שלא ידעתם, גיבאו הפך למנכ''ל של FarmVille בחודש מרץ האחרון והוא מדגיש שחברת Zynga עדיין לא מימשה את הפוטנציאל שלה בכל מה שקשור למשחקים החברתיים להמונים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:38 08.11.2016 | גל גל (אורח)

    המגמה הזאת של התמקדות במובייל יותר מהמחשב והקונוסולות היא טעות איומה. אולי הם צודקים וזה נותן יותר כסף, אבל מה שהם נותנים לבסוף זה מוצר שרחוק שנות אור מהאיכות שבמחשב ובקונסולות. ככה אפשר להרוס רעיונות למשחקים מופלאים ואיכותיים ביותר שירוויחו הרבה יותר כסף במחשב מאשר המובייל. במשך כל השנים שהייתי שחקן ios ואנדרואיד, לא נתקלתי במשחק אחד שהיה איכותי מספיק בשביל למשוך אותי פנימה. זה בדיוק מה שמר גיבאו צריך להבין. אפילו לטכנולוגיות חדשות כמו AR ו-VR יש מגבלות.

  2. 2

    13:19 08.11.2016 | איתי איתי (אורח)

    לגל, למזלנו יש עדיין מספיק חברות ומפתחים שמתמקדים במשחקים למחשב ולקונסוליות, כך שאין תחושה שהשוק מזניח את הפלטפורמות האלו. בוא נקווה שכך זה גם ימשיך

  3. 3

       | פורסם ע"י