הרשמה

Starcraft 2 מקבל את חבילת ה-Covert Ops האחרונה

Blizzcon 2016 ממשיך לספק כותרות

שחקני Starcraft 2 מקבלים את המשימה האחרונה למשחק

שחקני Starcraft 2 יוכלו לשחק בקרוב במשימת ה-Nova השלישית והאחרונה, ויקבלו מפקד משימות קו-אופ חדש בשם אלקסיי סטוקוב.

חבילת המשימות Nova Covert Ops האחרונה צפויה להגיע ב-22 בנובמבר, בה נובה מנסה להביא את הקונספירציה שנחשפה בפרק השני אל סופה "אחת ולתמיד." לצד ההשקה של החבילה החדשה, כל התכנים של חבילות ה-Covert Ops יתווספו לעורך המפות של המשחק, בו שחקנים יוכלו ליצור מפות משלהם תוך כדי שימוש בתוכן החדש.

אלקסיי, המפקד החדש שלכם, הוא מעין שילוב של גזע ה-Zerg וה-Terran אשר משתמש ביכולות של שני הגזעים על מנת ליצור טנקים עם זרועות אשר יכולים להיות חמושים בפצצות. הוא מסוגל לפשוט על קינים על ידי ייצור נחיל של חיילים שיחלישו את ההגנות של האויב.

כמו כן, המשחק צפוי לקבל שתי מפות קו-אופ חדשות. האחת, Miner Evacuation, תשים את השחקנים במפה שמוצפת באויבים ויהיה עליהם לחלץ את הכורים שנשארו על כוכב הלכת. על מנת לעשות זאת הם יצטרכו להגן על חלליות שיגיעו לכוכב לאסוף את הכורים. המפה השנייה נקראת Left2Die, מפה שנוצרה ע"י Blizzard ב-2011 ומאז מעריצי הסדרה התאהבו בה ודרשו שתהפוך למפה שזמינה גם במצב קו-אופ.

לצד זה, המפתחת הכריזה על War Chest. מדובר בפיצ'ר חדש למשחק, בו שחקנים יוכלו לרכוש מפה ווירטואלית, לשחק במצבי משחק שונים ולהרוויח תוכן חדש. שחקנים יקבלו יותר תוכן ככל שהם משחקים במפה יותר, ו-War Chest יגיע בעונות משלו על מנת לתת לשחקנים תוכן חדש נוסף. בין הפרסים ששחקנים יוכלו לקבל יהיו סקינים לקבוצה אליהם הם משתייכים וקומיקסים שונים, כל אחד מתייחס לזן אחר ביקום המשחק. 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:14 08.11.2016 | איתי איתי (אורח)

    נשמע טוב

  2. 2

       | פורסם ע"י