הרשמה

Nintendo Switch - כל מה שאתם צריכים לדעת

קריס באה לעשות לכם סדר עם הקונסולה החדשה של נינטנדו

כל מה שרציתם לדעת על ה-Nintendo Switch ולא העזתם לשאול

לאחר זמן רב שבהם לא בדיוק ידענו לאן נינטנדו מכוונת, החברה היפנית החליטה להוציא לאור את הקונסולה החדשה שלה - Nintendo Switch. הקונסולה החדשה אינה מנסה להיות המענה ל-PS4 וה-Xbox One, אלא מנסה להציג משהו חדש לגמרי. אז מה היא בדיוק קונסולת ה-Nintendo Switch ולמה היא יכולה להביא משהו חדש למגרש?

אז מה היא ה-Nintendo Switch?

נינטנדו תמיד הייתה ידועה בקונסולה בניידות שלה, החל מימי ה-Game Boy ועד ההשקה של קונסולת ה-2DS לפני שנתיים, היה נראה כי אם אתם רוצים קונסולה ניידת עם מגוון רחב של משחקים, אין לכם לחפש רחוק יותר מהומצר האחרון של נינטנדו. 

החברה החליטה כי היא בקונסולה החדשה שלה היא תשלב בין שני האלמנטים בצורה שתאפשר לשחקנים מצד אחד לשחק בבית ומצד שני להנות ממנה גם בדרכים. כדי לעשות זאת, הקונסולה החדשה שהושקה תהיה מורכבת משני אלמנטים חשובים שיכולים לעבוד יחד או נפרד. במצב הביתי שלה השלטים של הקונסולה, הנקראים - JoyCons, יחוברו למעמד לאחיזה נוחה ויאפשרו לשחקנים להנות מהמשחקים שלהם בבית. אך במצב הנייד שלהם, שלטי ה-JoyCons מתנתקים מהמעמד המחבר אותם יחד והם מתחברים אל מעמד אמצעי נוסף שהוא בעצם מסך 15.8 סנטימטרים שאיתו ניתן לצאת עם הקונסולה לדרכים, כשהמסך יריץ אץ המשחקים באיכות של 720p.

המשחקים של Nintendo Switch:

נכון שיש לנו גימיק יפה, אבל מה הוא שווה אם אין רשימת משחקים חזקה שיכולה להחזיק אותו בימיו הראשונים. בין המשחקים שגם רובם מופיעים בטריילר החשיפה של הקונסולה, נוכל למצוא משחקים כמו Skyrim, NBA 2K16, משחק מריו חדש שעדיין לא הוכרז וכמובן את Zelda: Breath of the Wild. לצערנו אתמול דווח כי המשחק האחרון ברשימה לא יעשה את דרכו אל הקונסולה בחלון ההשקה המשוער שלה.

באיזו איכות ירוצו המשחקים על הקונסולה החדשה?

חברת כרטיסי המסך Nvidia פרסמה בזמנו כי היא תשחרר את קונסולת ה-Switch יחד עם שבב Tegra שהותאם אישית לקונסולה החדשה של נינטנדו. המשמעות של כך היא שאנחנו אולי נזכה לאיכות של 1080p על המסך הביתי שלנו, אך נאלץ להסתפק ב-720p כשאנחנו יוצאים מהבית. החברה השתמשה בשבב דומה על הקונסולה הניידת שלה - Nvivdia Shield.

מתי נוכל לצפות ל-Nintendo Switch?

נינטנדו מתכננת להשיק את הקונסולה החדשה שלה במהלך חודש מרץ הקרוב. החברה עדיין לא חשפה את המחיר של הקונסולה, אך לפי אתר משחקים בריטי, הקונסולה החדשה תעלה 200 פאונד, כשגרסת הפרימיום שלה, המגיעה עם זכרון רב יותר, תעלה 250 פאונד. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:37 16.11.2016 | ב ב (אורח)

    15.8 סנטימטרים, לא אינץ', יא מצחיקים :)

  2. 2

    13:40 18.11.2016 | ששש ששש (אורח)

    שששש

  3. 3

       | פורסם ע"י