הרשמה

The Game Awards 2016 - סיכום טקס חלוקת הפרסים

צפו בכנס המלא הנמצא בכתבה

שמואל מסכם לנו את טקס הענקת הפרסים של תעשיית הגיימינג

טקס פרסי משחקי הוידאו לשנת 2016 התקיים לפני כמה ימים והוא היה מלא באירועים ופרסים למשחקים בקטגוריות שונות. Uncharted 4 הוביל בכמות המועמדויות עם 8 מועמדויות כולל משחק השנה, כשאחריו:Firewatch, Inside ו-Overwatch עם חמש מועמדויות כל אחד.

בקטגורית "משחק השנה" בליזארד לקחה את הפרס הגדול עם Overwatch המצוין שיצא במאי האחרון וכבש את העולם בסערה. המשחק ניצח בתחרות את Doom, Titanfall 2, Inside וכאמור גם אתUncharted 4: Thief's End. המשחק גם זכה בפרס משחק ה-e-Sport של השנה כשהוא מקדים ענקים כמו Counter Strike: Global Offensive, DOTA 2, Street Fighter V ו-League of Legends. בליזארד גם זכתה בקטגורית משחק המולטיפלייר של השנה כשהיא גוברת על משחקים כמו Battlefield 1 ו-Titanfall 2 המצוינים ואת פרס עיצוב המשחק של השנה, מה ששם את כמות הפרסים שבהם זכתה בתחרות לארבעה פרסים מתוך חמישה שהייתה מועמדת להם.

Pokemon Go גרף שני פרסים, כשהוא לוקח  את הפרס של משחק המשפחה של השנה ויותר מפתיע – את משחק המובייל/קונסולה ניידת של השנה.

המשחק ניצח בקטגוריה הזאת משחקים נהדרים כמו: Fire Emblem Fates ו-Monster Hunter Generations, שעל הנייר אוליי יותר טובים ומרשימים מהמשחק הפשוט יחסית של חברת Niantic אך לא זכו לאותה כמות של אהדה והצלחה כמו המשחק הנייד הממכר שהחזיר את פוקימון לבמה המרכזית ושיגע את העולם. משחק ה-RPG של השנה הוא תוכן ה-DLC של המשחק The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine, שניצח משחקים מלאים כמו Dark Souls 3 ו-Deus Ex: Mankind Divided.

בזכות התקדמות הטכנולוגיה והתחזקות הטרנד של מציאות מדומה ומשחקי מציאות מדומה ע”י חברות כמו סוני עם הPSVR וה-Rift, קטגוריה חדשה שנכנסה לתחרות משחקי השנה הייתה משחק המציאות המדומה. המשחק הטוב ביותר בקטגוריה זו הוא Rez Infinite של חברת Enhance Games.

עוד קטגוריה שיש צורך לציין היא קטגוריית "משחק המעריצים הטוב ביותר" שמעמיד במרכז הבמה פרויקטי מעריצים ומודים למשחקים שללא ספק מגיעה להם הכרה מיוחדת. לא היה זוכה בקטגוריה הזו ובנוסף שני משחקים שהוכרזו כמועמדים לפני כן הוסרו מהתחרות: Project A2MR ו-Pokemon Uranium. המשחקים הוסרו בגלל שאלה היו משחקים שהחברות שהיו בעלות ה-IP סגרו אותם ולכן לא רצו שיופיעו בטקס עצמו (ובמקרה גם ציינתי אותם בטור דעה קודם שלי...).

כחלק מהתוכנית, הוצגו גם טריילרים למשחקים שיצאו בקרוב או מידע חדש על משחקים שונים:

Telltale הוציאה טריילר בו היא מכריזה על משחק חדש שמבוסס על Guardians of the Galaxy. המשחק יפוצל לחמישה פרקים כשהפרק הראשון יצא בשנת 2017 לקונסולות ולמחשב, כנראה שבצמוד ליציאה של הסרט השני של Guardians of the Galaxy באפריל.

טריילר חדש גם יצא למשחק החדש והמעניין של הידאו קוג'ימה, היוצר המוערך שאחראי לסדרת משחקי Metal Gear Solid, כשהוא בעצמו זכה בפרס “אייקון התעשייה” בטקס. הטריילר המאוד מוזר הזה מציג לנו כמה דמויות חדשות ביניהן דמות שמגולמת על ידי גיז'רמו דל טורו, שתפקידו אינו ברור ואת ההצטרפות לקאסט של מאדס מיקלסן, המוכר יותר מתפקידו בסדרה חניבעל, שכנראה יהיה היריב שלנו במשחק הזה. כצפוי הטריילר לא מספק לנו תשובות לשאלות הרבות שיש על המשחק הזה, אבל היה אפשר לצפות לזה מקוג'ימה. המשחק יצא לקונסולת הPS4 וכנראה גם ל-PC, אך עוד לא קיבל תאריך יציאה.

Gearbox Interactive הכריזה על גרסת Remaster של Bulletstorm המצוין שיצא בשנת 2011 ע"י החברה הפולנית People Can Fly שתצא ב-7 באפריל 2017. המשחק יכלול את כל תכני ה-DLC מהמשחק הישן, טקסטורות חדשות ברזולוציה גבוהה, סאונד טוב יותר, קצב פריימים יציב יותר ותמיכה ברזולוצית 4K עבור ה-PC וה-PS4 Pro. בנוסף מי שיזמין את המשחק בהזמנה מוקדמת יוכל לשחק כ-Duke Nukem שיחליף את הדמות הראשית, בנוסף לדיאלוג משלו בקול של Duke.

מה היו משחקי השנה שלכם? האם אתם מסכימים על ההחלטות של צוות השופטים, ומה המשחקים שאתם הכי מצפים להם בשנה הבאה?

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:43 03.12.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    אני די מחכה ל Guardians of the Galaxy של Telltale
    כנראה אני אקנה אותו כשיצא

  2. 2

    10:49 03.12.2016 | גל גל (אורח)

    אני הכי מחכה ל-death stranding, לדעתי זה יהיה משחק האקשן הכי טוב של הדור הנוכחי, אם לא המשחק הכי טוב של הפלייסטיישן.

  3. 3

    11:48 03.12.2016 | U4 זה משחק מושלם U4 זה משחק מושלם (אורח)

    גרפיקה מעולה
    משחק מעולה
    מולטי מעולה
    דמויות מעולות
    דיבוב דמויות מעולה
    משחקיות מעולה
    להמשיך?

  4. 4

    18:51 03.12.2016 | אליאור אליאור (אורח)

    אני חושב שגם היה צריך לקחת בגרפיקה ושפוקימון גו לא היה צריך לזכות.
    בנוסף פוקימון אורניום היה פרויקט מעריצים מצוין וחבל שהוסר הוא רק החמיר לסדרת משחקי פוקימון והציל אותם מהפדיחה של פוקימון גו שהצליח אך ורק כי היה ממותג הפוקימון

  5. 5

    19:53 03.12.2016 | לשמואל לשמואל (אורח)

    חסרים עוד פרטים על האירוע. היו הרבה world premiere

  6. 6

    23:34 03.12.2016 | ... ... (אורח)

    אחלה כתבה! תודה שמואל :)

  7. 7

    18:49 09.12.2016 | טל גורן טל גורן (אורח)

    אני מחכה ל TEKKEN 7.

  8. 8

    01:26 03.01.2023 | <a href=כזו כזו

    אחלה כתבה!

  9. 9

       | פורסם ע"י