הרשמה

גייב ניוול מדבר על סדרת Portal בהשוואה ל-Half-Life

ניוול מתייחס ל-Portal 2 בתור משחק הקמפיין היחיד הטוב ביותר של Valve

ניוול מעדיף לעבוד על משחק חדש סדרת Portal מאשר להתעסק שוב ב-Half-Life

ראיון ה-AMA של גייב ניוול, מנכ"ל ומייסד Valve, הצליח לפזר ולו מעט את עננת הערפל הנמצאת סביב העתיד של סדרת Half-Life. ניוול, שציין כי החברה כרגע עובדת על מספר פרויקטים לא מוכרזים, נתן את דעתו על סדרות משחקי Portal ו-Half-Life כשהוא רואה עתיד בהיר יותר לראשונה.

ניוול אמר כי לפי דעתו Portal 2 הוא המשחק עם הקמפיין למצב יחיד הטוב ביותר שהחברה שחררה: "אני חושב ש-Portal 2 הוא משחק הקמפיין הטוב ביותר שלנו. כשזה מגיע למשחקים מרובי משחקים, אני משחק לרוב Dota 2". אך כידוע אלה לא הדברים שמעריצי Half-Life רצו לשמוע, ואחד מהמשתתפים ב-AMA הפנה שאלה לניוול בה הוא רצה לדעת מה העתיד של סדרת Half-Life והאם יש תקווה למשחק.

"הבעיה שיש לי עם Half-Life היא שהייתי מעורב באחוז גדול של קבלת ההחלטות בנוגע למשחק, אז קשה לי לא להסתכל על הסדרה בתור אסופה של טעויות עליהן אני מתחרט". לפי איך שזה נשמע ניוול לא מעוניין לקחת חלק ביצירת משחק חדש בסדרת Half-Life, ואם הפרויקט אכן יצא לפועל מתישהו, זה יהיה מידיו של מישהו אחר מתוך החברה.

לאחרונה פורסם במגזין Gameinformer כי Half-Life 3 מעולם לא היה קיים, וכי למרות שהחברה ניסתה לקחת מספר כיוונים שונים להמשך סדרת Half-Life, אף אחד מהם לא עבר את שלבי ההפקה הראשונים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י