הרשמה

עדכון גרסה 4.50 ל-PS4 יכלול תמיכה בכונן חיצוני

הפירוט המלא של החידושים שיגיעו בעדכון גרסה הקרובה.

בקרוב יוצא עדכון חדש ל-PS4 ושמו "Sasuke", שיכלול אפשרויות חדשות ומגוונות שישדרגו את החוויה.

נראה כי בקרוב מאוד יוצא עדכון חדש וגדול ל-PS4. שם הקוד של העדכון נקרא "Sasuke", מספר גרסה 4.50.

העדכון יביא מספר תכנים ואפשרויות חדשות, ביניהן האפשרות לחבר USB 3.0 לקונסולה שלכם וכך תוכלו להעביר קבצים מכונן חיצוני לקונסולה, כמו גם משחקים ותוספות. הקבצים יוכלו להגיע עד ל-8TB, ותהיה גם אפשרות להעביר קבצים מהקונסולה אל ה-USB.

דבר נוסף שהעדכון מביא איתו, הוא התאמה אישית של רקע למסך הבית בקונסולה שלכם. כל תמונה מתוך משחק או קובץ שהורדתם יכולים להיות הרקע שלכם. כמובן שגם תוכלו להתאים אותם ולעצב, לשנות את ההצללה והאור כך שתוכלו לראות את האייקונים והסמלים במסך הבית, לא משנה עד כמה כהה/בהיר הרקע.

ה-Quick Menu הוא תפריט אליו תוכלו להגיע בקלות ובמהירות, כראוי לשמו. לאחר שעבר שינוי די מהותי בעדכון האחרון, סוני ממשיכה לשפר אותו בעדכון החדש. התפריט יכסה פחות אחוזים מהמסך ויאפשר לכם להיכנס ולקבל גישה כללית לכל הקבוצות שלכם.

רשימת ההודעות הופכת כעת לרשימה אחת, בה יופיעו העדכונים המקפצים על המסך וההודעות אשר אתם מקבלים. במידה ולא תרצו לקבל הודעות או עדכונים ממשחק/קבוצה תוכלו לא לאפשר זאת בתפריט.

אם תרצו להנות מסרטי תלת מימד אז יש לנו חדשות טובות העדכון יאפשר לצפות בסרטי תלת מימד דרך משקפי ה-VR (מציאות מדומה).

ולבסוף, מעכשיו הגישה לעמוד הפעילות תהיה פשוטה הרבה יותר, ובו תוכלו לפרסם גיפים תמונות והודעות בכל עת, אתם תוכלו לתייג משתמשים ומשחקים, ולצפות בצילומי מסך או תמונות שמשתמשים אחרים העלו.

בשלבים אלו משתמשים אשר נמצאים בתוכנית ה-beta של סוני יוכלו להנות לפני כולם מהעדכון. אז אם נרשמתם לתוכנית ונבחרתם להתנסות בעדכון לפני כולם תקבלו אימייל עם הוראות להורדה.

סוני מסרה כי אלו רק חלק מהחידושים שיגיעו בעדכון הקרוב ויש עוד למה לצפות, וכי היא תפרסם מידע נוסף על ההרחבה בקרוב, כגון תאריך ההשקה ואפשרויות נוספות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:29 05.02.2017 | מייק מייק (אורח)

    לא יודע מה איתכם אבל אני מעדיף את הממשק של ה-XBONE.. הרבה יותר משל סוני.. קל נוח ואינטואיטיבי!!

  2. 2

       | פורסם ע"י