הרשמה

Ubisoft חושפת את כל הפרטים מאחורי הרחבת Velvet Shell

ההרחבה הראשונה של העונה השנייה של Rainbow Six Siege תציג שני חיילים חדשים ומפות

אם אתם רוצים להשיג יתרון בשדה הקרב, אנחנו ממליצים לכם לנסות את הלוחמים החדשים של Velvet Shell

לאחר ששחררה טיזרים קצרים המכינים אותנו לקראת ההרחבה הראשונה של העונה השניה של Rainbow Six Siege, יוביסופט שחררה את כל הפרטים שאנחנו צריכים לדעת על הרחבת Velvet Shell. 

הרחבת Velvet Shell תציג בפנינו שני לוחמים חדשים. הראשון מבינהם הוא ה-Jackel שכבר נחשף בשבוע שעבר. ה-Jackel הוא לוחם שיגיע עם שלושה נשקים ראשיים ויאפשר לשחקנים לנסות ולשלוט בקצב הפריצה שלהם בצורה טובה יותר. השימוש של ה-Jackel בשלושה נשקים ראשיים אומר שהוא מוכן כמעט לכל מצב שתזרקו אותו בו. ללא ספק מצרך נחוץ בשדה הקרב.

הלוחמת השנייה שתצטרף אל החגיגה היא Mira. הדמות של Mira אינה עוד חיילת רגילה. מדובר בחיילת המגיעה עם שריון מסיבי על הגוף, שמצד אחד מאט אותה ביחס לחיילים האחרים, אך מצד שני הופך אותה לקו הגנה חיוני. בנוסף לכך, אחת היכולות המעניינות של Mira הוא שהיא יכולה להפוך כל קיר למראה חד צדדדית, שעימה היא יכולה לצפות בשחקני האויב בלי שהם יהיו מודעים לכך. בנוסף Mira יכולה גם לפוצץ את הקיר ולהפתיע את אויביה עם אמבוש מתוכנן היטב.

בנוסף לסרטון המסביר על הרחבת Velvet Shell יוביסופט הוציאה גם יומן מפתחים בו מפתחי ההרחבה והמשחק מדברים על הקהילה הגדולה שנוצרה מסביב למשחק והשאיפות של החברה בתחום הפיתוח של Rainbow Six Siege והקידום שלו בעולם הספורט האלקטרוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י