הרשמה

המפתחת של Fallout: New Vegas עבדה על משחק RPG ל-Xbox One

מנכ"ל Obsidian מסביר למה המשחק שהיה אמור להיות כותר השקה ל-Xbox One מעולם לא הגיע אל הקהל הרחב

אנחנו לגמרי היינו רוצים לראות משחק בלעדי ל-Xbox One מהחברה שיצרה את Fallout: New Vegas, אך לצערנו לא כל מה שאנחנו רוצים באמת קורה

מה הייתם מרגישים אם היינו אומרים לכם שהיינו יכולים להנות בשנת 2014 ממשחק תפקידים בלעדי ל-Xbox One מהמפתחת Obsidian, החברה העומדת מאחורי Fallout: New Vegas ו-Knights of the Old Republic? לאחרונה מנכ"ל Obsidian פרגוס ארוקהראט (Fergus Urquhart) סיפר כי החברה הייתה אמורה להוציא כותר השקה ל-Xbox One, אך לבסוף ביטלה אותו.

הפרויקט המבוטל עליו מדבר ארוקהראט נקרא - Stormlands, שהיה אמור להיות משחק עולם פתוח המשלב אלמנטים של RPG. המשחק בוטל בסופו של דבר ואפילו לא הגיע למצב בו אחת מהחברות הכריזה עליו.

"זה בסופו של דבר הגיע לעניין של תקציב ועניין של שותפות עם חברת ענק כמו מיקרוסופט. אני מכיר משחקים שהיו מאחורי חברות ענק ולא בוטלו גם כשבוזבזו עליהם יותר משמונים מיליון דולר. ישנם משחקים שהיו מתוקצבים בעשר מיליון דולר, אך הגיעו לקהל הרחב רק לאחר שהוצאו עליהם שישים מיליון דולר. צריך להיות מישהו שיהיה מוכן לעמוד מאחוריו ולהגן עליו. למה אז Stormlands בוטל? Stormlands בוטל בגלל שלא היה לו סנגור".

נראה כי לפי דבריו של ארוקהראט התקציב לא היה המכשול היחיד שאיתו החברה הייתה צריכה להתמודד וכי היו אנשים מתוך מיקרוסופט שלא האמינו כי הפרויקט יכול לפרוש כנפיים. מעניין מה היה יכול להיות מ-Stormlands. אולי באמת היינו זוכים למשחק עולם פתוח עם אלמנטים של RPG שהיה סוחף אותנו, אך אם הוא בוטל בשלב כה מוקדם, יכול להיות שהייתה לכך סיבה טובה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י