הרשמה

Battlefield 1 - נחשפו הפרטים על ה-Premium Pass

אחרי שגילינו מה יהיה תוכן ה-DLC הראשון של המשחק, הגיע הזמן לדעת מה יצפה לנו בהמשך השנה

כמעט חצי שנה לאחר ההשקה שלו, DICE מפרטת בקטנה על התוכן הזמין שיהיה לשחקנים שהזמינו את ה-Premium Pass של Battlefield 1

כשסיפרו לנו לראשונה על כך של-Battlefield 1 יהיה Premium Pass שימכר בנוסף למשחק ויכלול תוכן DLC שיגיע במהלך השנה הקרובה לא הופתענו. אך בניגוד להכרזות מסוג זה DICE לא ממש סיפרה לנו למה נוכל לצפות. עם הזמן למדנו על ההרחבה הראשונה שתיקרא- They Shall Not Pass, אך החברה המפתחת העדיפה לשמור בסוד את התוכן של ההרחבות הנוספות. עכשיו DICE שחררה הודעה רשמית עם התוכן אליו נוכל לצפות במידה ונרכוש את ה-Premium Pass.

They Shall Not Pass

ההרחבה הראשונה של המשחק תאפשר לנו לקחת חלק בתור הצבא הצרפתי כשאנחנו נוכל להשתתף בקרבות הטנקים המפורסמים שהתרחשו על גדות נהר האסיין.

In the Name of the Tsar

איך אפשר להתייחס למלחמת העולם הראשונה בלי להתייחס אל הצבא הלבן? ההרחבה השנייה תאפשר לנו להשתתף בקרבות מפורסמים כמו הקרב באלביון המושלגת והמערכה הבוגדנית במעבר לופקו.

Turning Tides

מלחמת העולם הראשונה לא התרחשה רק באוויר וביבשה, אלא גם בים. בהרחבה השלישית של המשחק אנחנו נזכה להשתתף בקרבות הימיים הקשים ביותר שהיו במלחמת העולם הראשונה. החברה לא פירטה אם לכבוד הרחבה זו נזכה לקבל גישה לספינות, אך יכול להיות שזה אכן המצב.

Apocalypse

ההרחבה האחרונה של Battlefield 1 תתמקד בקרבות הקשים ביותר שידעו הצבאות של מלחמת העולם הראשונה. ההרחבה תאפשר לשחקנים להתמודד בסביבות בוגדניות, כשהם נדחקים ללא הרף לפינה.

נכון שלא קיבלנו מידע ממש משמעותי בנוגע למה נוכל לצפות מההרחבות העתידיות של Battlefield 1, אך כמו שאנחנו מכירים את DICE, יש על מי לסמוך.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:43 01.03.2017 | darklord darklord (אורח)

    משחק מטורף - הנאה מובטחת ושווה כל שקל!
    מה אני עושה פה? חוזר לשחק

  2. 2

    16:44 01.03.2017 | מביך שכתוב הצבא האדום... זה פשוט הצבא הרוסי מביך שכתוב הצבא האדום... זה פשוט הצבא הרוסי (אורח)

    זה היה הצבא של הצאר והצבא האדום הוקם כדי להילחם בו, החיילים הרוסים במלחמת העולם הראשונה היו החיילים הצבא הלבן (כך קראו לו בדיעבד), מוזמנים לתקן

  3. 3

    09:45 02.03.2017 | דניאל לברן דניאל לברן

    יתוקן. תודה רבה!

  4. 4

    13:47 02.03.2017 | אלכס אלכס (אורח)

    תיקון נוסף לגבי צבא הצאר.
    הצבא הרוסי במלמחת העולם הראשונה הוגדר כצבא הרוסי/צבא הצאר/צבא האימפריה הרוסית, אבל בשום אופן לא הצבא הלבן.
    המושג "הצבא הלבן" נוצר רק עם פרוץ מלמחת האזרחים ברוסיה, הוא הוטבע על ידי הקומוניסטים, ויוחס לכל הכוחות שלחמו כנגד הבולשבקים.

  5. 5

    00:09 03.03.2017 | Bf1 Bf1 (אורח)

    אתמול קניתי תמשחק בגלל ההנחה שהייתה דרך אגב באקסבוקס וואן מוכרים את זה עכשיו ב163 שקל במקום 327 שווה לקנות בהתחלה חשבתי עשיתי טעות והמשחק לא הולך להיות טוב כמו שחשבתי ואחרי שעתיים הבנתי שזה משחק פצצה שווה לקנות בהחלט משחק אחד הטובים

  6. 6

       | פורסם ע"י