הרשמה

Overwatch - העונה הרביעית יוצאת לדרך היום

כל מה שאתם צריכים לדעת על העונה הרביעית של Overwatch

בליזארד ערכה שינויים במערכת הדירוג של המשחק

העונה הרביעית של Overwatch יוצאת לדרך במהלך היום יחד עם עדכון 2.05, כשבליזארד לא רק מאזנת מחדש את הדמויות שלה, אלא גם משנה את שיטת הדירוג של השחקנים. אז מה יחכה לנו בעונה הרביעית של Overwatch?

השינויים המורגשים ביותר שנעשו לקראת העונה הרביעית נוגעים לשחקנים המדורגים מעל רמה 3,000. בעוד החל מהעונה השנייה, כל שחקן שהיה מדורג כ-Grandmaster היה צריך לשחק משחק אחד כדי לשמור על המעמד שלו, בעונה הרביעית שחקנים יצטרכו לשחק שבעה משחקים בשבוע כדי להצדיק את המיקום הגבוה שלהם. תוכלו לעשות זאת בפעם אחת או למתוח את העסק לאורך כל השבוע, אך אם לא תשחקו את כמות המשחקים הדרושה, תאבדו את הדירוג שלכם.

עדכון נוסף שהצטרף למערכת הדירוג נוגע לשחקנים המדורגים מ-500 ומטה. בליזארד הודיעה כי היא לא תציג את הציונים של השחקנים המדורגים מתחת לציון 500, כדי לאפשר להם להתקדם בקלות ושלא יפלו קורבן להתנכלויות מצד שחקנים אחרים.

מעבר לכך החברה הביאה שינויים נוספים בחלק מהדמויות של המשחק. העדכון הגדול ביותר הוא של Mercy שתהפוך לחסינה לנזק כאשר תשתמש במכת ה-Ultimate שלה, כשהיא מחייה את חברי הקבוצה שלה. בנוסף נאמר כי שחקנים שיוחזרו לחיים ע"י Mercy יהיו גם חסינים מנזק. כדי לקרוא עוד על העדכונים של הדמויות, היכנסו ללינק הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י