הרשמה

אימולציה למשחק Zelda: Breath of the Wild תוך כמה שעות בלבד

צוות המפתחים של האימולטור Cemu הצליחו לגרום לאחד ממשחקי השנה לרוץ על האימולטור שלהם, אבל הדרך עד לשלמות רחוקה

הצליחו לגרום למשחק לעבוד על האימולטור תוך כמה שעות מיציאת המשחק

אלו שיש להם Wii-U ולברי המזל שהצליחו להזמין את הקונסולה החדשה Nintendo Switch לארץ, כבר יכולים ליהנות מהמשחק Legend of Zelda: Breath of the Wild שיצא בשישי האחרון וזוכה לשבחים מקיר לקיר על המשחקיות, הסיפור והגרפיקה (או לפחות, הכיוון האמנותי של המשחק). אלו שאין להם את אחת מהקונסולות של נינטנדו, אך בעלי PC מקבלים חדשות טובות מהכיוון של האימולטורים: צוות המפתחים של האימולטור Cemu, אימולטור המיועד ל-Wii-U, הצליחו כבר בראשון שעבר לגרום למשחק לרוץ על האימולטור שלהם.

הצוות הכריז על כך בעמוד ה-Patreon שלהם יחד עם סרטון שמציג איך המשחק רץ. מה שכן, המשחק עובד אבל לא כמו שצריך: בסרטון ששחרר Exzap, אחד מהמפתחים הראשיים בפרויקט, ניתן לראות את המשחק עובד, אבל עם ביצועים ממש נמוכים, ולפי העמוד גם עם באגים שוברי משחק שיפריעו להתקדם באופן משמעותי במשחק. למי שלא מכיר את כל הנושא של אימולטרים בכלל והאימולטור של Cemu בפרט, אימולטורים זה דרך לדמות חומרה מסוימת באמצעות תוכנה, והם קיימים לא רק בנושא של גיימינג, למרות שאימולטורים מאוד פופולריים בתחום הזה.

בנוסף, וזה חשוב לציין, האימולטורים עצמם חוקיים לגמרי, שכן הם נכתבים מאפס ע"י אותם המפתחים, מה שלא חוקי הוא ההורדה הפיראטית של משחקים להרצה על האימולטור, כך שאם יש לכם את המשחקים בצורה פיזית ואתם מעבירים אותם למחשב, זה בסדר גמור. האימולטור Cemu הוא אימולטור חדש יחסית (הפיתוח שלו התחיל רק בשנת 2015) שמגיע לתת פתרון אמולציה לקונסולת Wii-U והוא צובר מעריצים רבים בקרב שחקני המחשב בעיקר בשל האופציה להריץ חלק מהמשחקים ברזולוציות יותר גבוהות כמו 4K. עם עמוד Patreon שכרגע עומד על סך תרומות של כ-$8,300 בחודש הם לא מתכוונים להפסיק בקרוב.

בראיון לאתר PCgamer, המפתח Exzap טען שבעוד שהוא רואה את המשחק משתפר מבחינת ביצועים ויכולת, הוא לא מצפה שעל האימולטור זה יקרה בזמן הקרוב ולנסות להעריך מתי נוכל לשחק את המשחק ללא באגים ב-30FPS ממש כמו בקונסולה יהיה קשה ביותר. נצטרך לחכות ולראות מה יקרה בגרסאות הבאות של האימולטור המבטיח, אבל אם נסתכל על Dolphin, האימולטור ל-wii וה-Gamecube, אז העתיד נראה טוב.

יחסית לאימולטור חדש, להריץ משחק שיצא ממש בשבוע שעבר זה הישג מאוד מכובד בייחוד כשזה קורה תוך זמן כה קצר. אך בכל מקרה, אני אחכה לאפריל כדי להזמין את הסוויץ'.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י