הרשמה

Mass Effect Andromeda זוכה לסרטון המסביר על מצב המולטיפלייר החדש

הסרטון יתמקד במשימות ה-Co-op לארבעה שחקנים

לאחר שזכינו לראות סרטונים המציגים משימות מתוך המשחק וכאלה המסבירים על העלילה של Andromeda, הגיע הזמן לקבל הצצה עמוקה אל מצב המולטיפלייר

נראה כי Bioware עושה כל מה שיבכולתה כדי להמשיך ולסקרן אותנו לקראת ההשקה של משחקה החדש- Mass Effect Andromeda, ולאחר שזכינו לראות מספר סרטונים המציגים משימות מתוך המשחק וכאלה המכירים בפנינו את חברי הצוות ואת הסיפור של Andromeda, הגיע הזמן לקבל הצצה אל מצב המולטיפלייר של המשחק.

סרטון המולטיפלייר מציג בפנינו שני מצבי משחק שונים, כאשר שניהם מאפשרים לכם לשחק עם עוד שלושה חברים נוספים ברשת. מצב המשחק הראשון שאנחנו נראה הוא מעין וריאציה של Conquest, בו אנחנו נצטרך יחד עם חברי הצוות שלנו להסתער ולהשתלט על נקודה מסוימת במפה של המשחק. מצב המשחק השני הוא מצב הישרדות בו אנחנו וחברי הצוות שלנו נצטרך לשרוד גלים על גבי גלים של אויבים.

במשחק אנחנו נוכל לבחור את הדמות שלנו מגזעי המשחק המוכרים של סדרת Mass Effect ולאבזר אותה לפי 25 ערכות שונות. מעבר לכך אנחנו יכולים לבחור איזה כלי נשק או כוח ביוטי מיוחד שנרצה להצמיד לדמות שלנו, כך שאם תשקיעו זמן רב במצב המולטיפלייר של המשחק, תוכלו להגיע לוריאציות משוגעות של הדמות שלכם ובאמת להתאים אותה לפי הרצונות שלכם.

מעבר לכך שחקנים יקבלו ביום ההשקה חמש מפות למצב המולטיפלייר של Mass Effect Andromeda.

Mass Effect Andromeda יהיה זמין לשחקני ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי החל מה-23 למרץ, כששחקני EA Access ו-Origin יוכלו להתחיל לשחק כבר ב-16 למרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י