הרשמה

עדכון 1.07 של Battlefield 1 מוסיף עוד שינויים

הינה מספר חידושים שעברו מתחת לרדאר

ערוץ היוטיוב Westie תיעד את כל השינויים שלא צויינו רשמית בסרטון מפורט

Battlefield 1 קיבל לאחרונה את עדכון 1.07 שהוסיף אמנם את הרחבת They Shall Not Pass למשחק ועוד דברים כמו nerf לרימוני הגז ואיזונים למספר נשקים, אבל מסתבר שישנם עוד מספר שינויים קטנים שפחות מוכרים. בשביל זה אנחנו פה.

ערוץ היוטיוב Westie פרסם סרטון שמציג את כל השינויים והחידושים שלא הוזכרו ברשימת החידושים כשיצא עדכון 1.07, ואחד השינויים המעניינים ביותר נקרא Scrap Exchange. מדובר בפונקציה חדשה שמאפשרת להחליף חלק מה-Scrap שלכם עבור סקינים לנשקים ורכבים. ניתן להשיג Scrap באמצעות גירסה של סקינים לא רצויים שאנחנו מקבלים ב-Battlepacks. אמנם תמיד היה ניתן לרכוש Battlepacks באמצעות Scrap, אבל כעת ניתן לקנות סקינים ספציפיים מבלי להסתכל על ה-RNG. כל האפשרויות זמינות תחת לשונית Exchange בתפריט ה-Battlepacks. 

שינוי נוסף הוא במפה Giant's Shadow שהגיעה למשחק לקראת סוף השנה שעברה. כעת, לפי בקשת השחקנים, DICE הפחיתה את עוצמת הערפל בשטחים הפתוחים על מנת לשפר את הראות. עוד דבר חדש ומעניין שנוסף היא האפשרות לשחקנים שהם לא בעלים של גרסת הפרימיום לצפות במשחקים של ההרחבה החדשה. כל מה שצריך לעשות זה להצטרף לשרת כצופה ואולי כך לבחון את ההרחבה ולראות האם היא שווה את הכסף. למשחק התווספו גם ארבעה Dog Tags חדשים שפתוחים מלכתחילה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:58 16.03.2017 | WarFox89 WarFox89

    משחק משעמם. נמאס אחרי חודש עשיתי לו uninstall. מקווה שיחזרו לתקופה המודרנית במשחק הבא.

  2. 2

       | פורסם ע"י