הרשמה

Nex Machina מגיע למחשב האישי

בנוסף המשחק יגיע גם ל-PlayStation 4

המפתחת Housemarque החליטה לחזור למקורות ולהשיק את משחקה החדש עבור המחשב האישי ול-PlayStation 4

חברת Housemarque Games הכריזה שמשחקה החדש Nex Machina יגיע גם עבור המחשב האישי בנוסף לקונסולת ה-PS4. מדובר במשחק הראשון שהחברה הפינית מוציאה למחשב האישי לאחר Supreme Snowboarding ששוחרר אי שם בשנת 1999.

"זה מדהים ומרגש לחזור שוב למקורות שלנו ולייצר עבור המחשב, איפה שהתחלנו לפני כמעט 22 שנה", אמר אילארי קטינן (ilari Kuttinen) מנכ''ל Housemarque. האחראי על ההפצה של המשחק, מיקאל הברי (Mikael Haveri) אמר ש"עבודה עבור הפורט של המחשב הביאה עימה את האתגרים שלה, אבל החברים שלנו ב-Nvidia עזרו לנו להבין שהקסם של Housemarque חייב להיות במחשב גם כן."

Nex Machina הינו משחק ארקייד-יריות אינטנסיבי אשר מבוסס על סגנון משחק שכולל את שלטי ה-Twin Stick המיתולוגיים. המשחק שם דגש על אקשן טהור, הרס רב ותחרותיות. בעולם של Nex Machina, בני האדם הפכו לכל כך תלויים במכשירי הטכנולוגיה כך שהם לא יכולים להוריד את עיניהם ממכשירים ניידים. מסביבם, המכונות פיתחו תודעה ועברו את האינטיליגנציה האנושית בפער רב. כאשר הם לא חייבים להיות משרתים יותר, הרובוטים הם כעת ללא ספק צורת החיים השולטת, ועל מנת להצדיק זאת, הם מתחילים במיגור כל בני האדם. 

נכון להיום אין ל-Nex Machina תאריך השקה רשמי אבל הכיוון הוא להשיק אותו מתישהו במהלך הקיץ עבור ה-PlayStation 4 והמחשב האישי. עיקר הדגש של המפתחת הוא על שלטי ה-Twin Stick אבל לטענתם הם עובדים בכל רגע נתון על התאמה למקלדת ועכבר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י