הרשמה

All Walls Must Fall מתחיל בפרויקט למימון ב-Kickstarter

המשחק המסקרן נכנס לקמפיין מימון המוני

All Walls Must Fall הוא משחק בעל סגנון ייחודי שלוקח אותנו לעולם סייברפאנקי שבו המלחמה הקרה לעולם לא הסתיימה

חברת inbetweengames הכריזה אמש על תחילת קמפיין המימון של משחק ה-Tech-Noir Tactics החדש שלה, All Walls Must Fall באתר Kickstarter. הקמפיין אמור להימשך עד יום רביעי, ה-19 לאפריל כאשר הסכום הראשוני אותו מנסה החברה לגייס עומד על כ-15 אלף יורו על מנת לאפשר השקת גרסת אלפא סגורה באתר itch.io ולאחר מכן השקת גרסת Early Access בחנות Steam. המשחק בעצם הוא שילוב של משחקיות מבוססת תורות קלאסית ביחד עם דגש גדול על סגנון מוזיקה אלקטרונית ייחודי שמוכר לנו ממשחקים כמו X-Com, Syndicate ו-Rez. המשחק גם מעוצב בסגנון Cyberpunk שיתרום עוד יותר לאווירה הייחודית שהמפתחים מנסים להשיג.

"אנחנו מאוד מתרגשים לשתף את הפרויקט שלנו עם הציבור. למרות שהעבודה שלנו ב-Yager לפיתוח כותרי AAA הייתה נפלאה ומלמדת מאוד עבורנו, הגענו להחלטה שהגיע הזמן שלנו לעשות את המשחק שתמיד רצינו", אמר יאן דוד האסל (Jan David Hassel), המעצב של inbetweengames. "בעזרת השילוב של עיצוב סייברפאנק, סגנון משחק טקטי ופסקול ייחודי, All Walls Must Fall הוא פירוש חדש של אותן השראות שחיברו את המשחק. אנחנו לא יכולים כבר לחכות שהתורמים יצטרפו אלינו על מנת להפוך את המשחק להכי טוב שהוא יכול להיות", אמר האסל. 

בעולם של All Walls Must Fall, המלחמה הקרה לעולם לא הסתיימה. במשך 150 שנה, שני הצדדים השתמשו בטכנולוגיית מניפולציה בזמן על מנת לתצפת ולחבל בצעד של כל צד. כעת מצב העניינים העדין הזה מגיע לנקודת השבירה שלו, כאשר מתקפה גרעינית מאיימת להפוך את העולם לבלאגן אחד גדול. שני הצדדים החלו לשלוח סוכנים בחזרה בזמן על מנת למצוא את האדם שאחראי למתקפה הגרעינית הקרבה בתקווה לעצור את זה. במידה והם יכשלו, כל העולם יהפוך לאפר, לתמיד. 

All Walls Must Fall הוא משחק בסגנון איזומטרי-טקטי בו אנחנו שולטים על סוכנים חשאיים שפועלים בלילה בעיר ברלין. המשחק משתמש במערכת "זמן אמת" שתאפשר לנו לעצור את המשחק לחלוטין, לתכנן את הפעולות שלנו ואז ללחוץ פליי ולהמשיך לראות מה קורה. 

All Walls Must Fall מיועד לפלטפורמות המחשב האישי, לינוקס ו-Mac. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י