הרשמה

StarCraft Remastered הוכרז. יגיע ב-2017

כדי לחגוג את האירוע, בליזארד שחררה טריילר חדש שיסביר לנו על מה שיחכה לנו בגרסת ה-Remaster של המשחק

הזדמנות ראשונה לחוות מחדש את אחד ממשחקי האסטרטגיה הטובים שיצאו

אחד ממשחקי האסטרטגיה המוערכים ביותר בתעשיית הגיימינג יחזור אלינו בגרסת Remaster. חברת בליזארד הכריזה היום כי היא עובדת על StarCraft Remastered, כשהמשחק מצופה להגיע כבר השנה.

StarCraft Remastered יאפשר לשחקנים לחוות את StarCraft יחד עם הרחבת StarCraft: Brood War מחדש עם גרפיקה משופרת, אנימציות חדשות כדי להעמיק את סיפור המשחק וההרחבה, אודיו חדש, תמיכה באיכות תמונה של עד 4K, אפשרות ליצור משחקים מותאמים אישית ברשת, פונקציות חברתיות הקיימות במשחקים מודרנים, אפשרות לשמור את ההתקדמות שלכם בקמפיין בענן, מפות מותאמות אישית, התאמת מקשים ועוד.

"StarCraft הוא זיקוק טהור של ה-DNA של בליזארד. הסיפור שלו, האיזון שלו, ותשומת הלב לפרטים הקטנים מציגים את את ההתחייבות ארוכת השנים ליצירת בידור, כשהוא היה לאחד מעמודי התווך המרכזיים של עולם הספורט האלקטרוני ליותר מעשרים שנה", כך אמר מייק מורהיים (Mike Morhaime), מנכ"ל ואחד ממייסדי בליזארד. "עם StarCraft: Remastered אנחנו משפרים את הגרפיקה המקורית של המשחק, הסאונד, ואת אפשרות האונליין כדי להבטיח ששחקנים יוכלו להנות מ-StarCraft לעשרים שנים הבאות".

נכון לעכשיו אין תאריך יציאה ל-StarCraft: Remastered, אך נאמר כי בליזארד מתכננת להשיק אותו למחשב האישי וה-MAC במהלך 2017.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:56 26.03.2017 | יגאל יגאל (אורח)

    מבאס אותי באופן אישי שבליזרד הלכו על remaster של starcraft במקום לעשות warcraft 4 .אני אישית נגד remaster למשחקים. לא מבין את המשמעות של לעשות remaster למשחקי מחשב.עדיף תמיד לעשות משחק חדש באותה סדרה

  2. 2

    01:51 28.03.2017 | ל1 ל1 (אורח)

    זה כדי להרוויח כסף קל....

  3. 3

       | פורסם ע"י