הרשמה

שמועה: Call of Duty הבא "חוזר למקורות" עם World War 2

יכול להיות שאנחנו חוזרים למלחמת העולם השניה

הדלפה שהגיעה לערוץ יוטיוב חושפת פוסטרים ואריזות משחק של הכותר הבא של סדרת CoD, לכאורה

ערוץ היוטיוב TheFamilyVideoGamers קיבל מוקדם יותר השבוע תמונות שהגיעו אליו ממקור אנונימי. התמונות חושפות לכאורה את קיומו של הכותר הבא בסדרת Call of Duty, שצפוי להחזיר את הסדרה למקורות עם World War 2. 

לפני שאתם יורדים למטה לצפות בסרטון בהתרגשות, יש להתייחס למידע שהגיע לערוץ היוטיוב הנ''ל בזהירות רבה מאוד. למרות שהערוץ הוא ערוץ די מכובד שלא ממהר לפרסם הדלפות במהירות מבלי לבדוק קודם לכן, עדיין יש לקחת את כל המידע בערבון מוגבל מאחר ולא ידוע מהיכן הגיעו התמונות הללו. כמובן שלא מדובר בהפתעה שהמקור ששלח את התמונות בחר לעשות זאת באנונימיות, בעיקר בגלל שהוא לא רוצה לאבד את מקום עבודתו. האדם ששלח את התמונות אמר שהתמונות הגיעו אליו ממישהו שקרוב לפרויקט שעליו עובדת חברת Sledgehammer, שממונה על כותר CoD הבא. חוץ מזה, התמונות הללו מוגדרות כ"חומרי קידום מכירות מוקדמים" לכן אין לדעת מה יקרה בהמשך. 

נעבור לתוכן של הסרטון. הפוסטרים שניתן לראות בסרטון הגיעו ככל הנראה ממפגש שיווקי עם קמעונאים או ממפגש של קבוצת מיקוד, כאשר מספר אנשים נבחרו על מנת לתת את הביקורת שלהם על הפוסטרים. לא מדובר במאורע נדיר שחברות דורשות חוות דעת של לקוחות מסוימים לפני פרסום. אם נסתכל על הפונט במוצגים הבאים, מדובר בפונט זהה לחלוטין לפונט שמוכר לנו מהאריזה של CoD, בדומה ל-Advanced Warfare של Sledgehammer. אם נסתכל על האריזה שמופיעה בדקה 7:00 בסרטון, מדובר בוודאות בחוף אומהה. האריזה שמגיעה אחריה מציגה תמונת תקריב על חיילים שמסתערים על נורמנדי ב-D-Day. לפי ההערכות, האריזות הללו הן אריזות של חבילות מיוחדות של המשחק. 

בדו''ח הפיננסי האחרון של Activision, תומאס טיפל (Thomas Tippl) מהחברה אמר שהכותר הבא של Sledgehammer יכלול "לחימה מסורתית יותר" וש-CoD של 2017 יחזיר את הסדרה למקורות. ההצהרה הזאת של הבכיר בחברת Activision הופכת את האפשרות ש-World War 2 הוא הכותר הבא להגיונית מאוד, מאחר וגם מיכאל קונדריי (Michael Condrey), סגן מייסד Sledgehammer אמר שהוא מעוניין מאוד להכין משחק CoD בסגנון הזה. קונדריי אמר ל-Metro UK בנובמבר האחרון ש"משחק מהדור הבא עם תקציב הפקה גדול שיולבש על הסגנון של World War 2 יהיה מדהים." התשוקה של קונדריי למשחק מלחמת העולם השניה עם הטכנולוגיה הגראפית של היום היא גדולה, אבל כשנשאל כיצד עושים את המעבר מסגנון המולטיפלייר של Advanced Warfare למשחק במלחמת העולם השניה, הוא אמר שזאת שאלה קשה מאוד. 

תערוכת E3 2017 נמצאת במרחק של חודשים ספורים, ועל פי ניסיון העבר משחקי CoD חדשים הוכרזו כמעט תמיד בתערוכה הנ''ל, לכן יש למה לחכות. 

זכרו שוב שכל הפרטים שנכתבו כאן הן הערכות בלבד ואין לדעת האם הפרטים שהגיעו לערוץ היוטיוב הנ''ל הם מדויקים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:52 26.03.2017 | WarFox89 WarFox89

    לדעתי WW2 בדיוק כמו עתידני זה סט טחון וחרוש מכל הכיוונים כבר. אני עדיין חושב שיש המון פוטנציאל בסט מודרני השאלה זה איך עושים אותו. BF2, BF3, MODERN WARFARE , INSURGENCY הם דוגמאות מצוינות לזה.

  2. 2

    12:00 26.03.2017 | אולדגיימר אולדגיימר (אורח)

    הלוואי שיחזור להיות במלחה"ע השניה, מת על הז'אנר, במשחק המקורי cod 3 כמדומני, שיחקתי והתרגשתי עד דמעות...

  3. 3

    18:20 26.03.2017 | גיימר גיימר (אורח)

    סוף סוף!!

    רק עכשיו הם הבינו שאין כמו מלחמת העולם השניה?

  4. 4

    18:53 26.03.2017 | aiden aiden (אורח)

    אפשר cod במלחמת העצמאות של אמריקה ובמלחמת האזרחים של אמריקה, כמעט שום משחק לא נגע בתקופות האלו

  5. 5

    22:15 26.03.2017 | ... ... (אורח)

    אין משחקים על תקופות יותר ישנות כי במלחמת העצמאות של ארה"ב או מלחמת האזרחים רוב הקרבות הגדולים היו במערך קווי(קבוצה גדולה של חיילים יורה על קבוצה אחרת פנים מול פנים) והנשקים מיושנים.

  6. 6

    09:51 27.03.2017 | מאור מאור (אורח)

    נפל להם האסימון שאין עתיד לעתידנות במשחקים שלהם רק חבל שלקח להם הרבה מאוד זמן

  7. 7

    16:35 27.03.2017 | דעתי דעתי (אורח)

    הרסו את הסדרה ממזמן כל שנה מוציאים עוד פרק רק כדי להוציא ולסחוט כסף לא סתם זה התפוצץ להם בפנים
    לא מקשיבים לקהילה של המשחק שלהם לא מבינים מה הקהל שלהם רוצה עד שהם קיבלו את הסטירה של החיים בגרסה האחרונה שהכמות מכירות הייתה ברצפה לעומת משחקים קודמים שלהם

    חלק גדול מהגיימרים אומנם ילדים אבל ממש ממש לא טיפשים

  8. 8

    18:44 27.03.2017 | אדר אדר (אורח)

    אם יחזרו לתקופה הזו, זה יהיה המשחק הראשון שאני יקנה אחרי COD BO2.

  9. 9

    15:19 28.03.2017 | דונלד טראמפ דונלד טראמפ (אורח)

    הנה אני בא! מילחמת העולם כבר מאחורינו... בואו נעשה מילחמה חדשה רק כדי שיהיה חומר חדש למישחקי מחשב :) יאללה WW3
    !

  10. 10

       | פורסם ע"י