הרשמה

Call of Duty: Infinite Warfare: פרטים חדשים על חבילת המפות Continuum

עיצוב מחודש של המפה Rust גם מגיע

החבילה תהיה זמינה תחילה לשחקני PS4 ב-18 באפריל. שחקני המחשב ו-Xbox One יצטרכו לחכות לאחר סיום תקופת הבלעדיות

חבילת המפות השניה עבור Call of Duty: Infinite Warfare מקבלת תאריך השקה, והיא מגיעה עם 4 מפות חדשות ופרק חדש במצב הקו-אופ של הזומבים. חבילת המפות שנקראת Continuum כוללת 3 מפות חדשות ועוד מפה אחת שהיא עיצוב מחדש של המפה Rust מ-Modern Warfare 2. להלן הסברים קצרים על המפות:

Turista

ספא מפואר ואתר נופש עם אזורים מותאמים לצלפים מסביב למפל, אזורים צפופים יותר ללחימה מטווח קרוב, ועיצוב של שלושה מסלולים לכל סוגי הלחימה. 

Scrap

ממוקמת במגרש גרוטאות נטוש על הירח, המפה כוללת שילוב של קווי ראיה חשופים ודרכים טקטיות שיתגמלו שחקנים שישחקו גם בסגנון של טווח קצר וגם בסגנון של טווח ארוך. 

Archive

מפה שלוקחת אותנו לגלריה פוסט-עתידנית ובה ניתקל בלחימה צפופה ושטחים פתוחים יותר - הכל חלק מסגנון שלושת המסלולים של המפה. 

Exess

מפה שממוקמת על פנטהאוז מוזהב במטרופולין עתידני והיא בעצם מפה עגולה שמציגה עיצוב מחודש של המפה הקלאסית Rust מ-Modern Warfare 2. המפה בעצם שומרת על ייעודה המקורי שזה קרבות מהירים ואינטנסיביים. 

מצב הקו-אופ זומבים החדש נקרא Shaolin Shuffle, והוא לוקח אותנו לניו יורק של שנות ה-70. המצב החדש יפגיש אותנו עם זומבים חדשים ודמות חדשה שתשוחק על ידי פם גריר, שחקנית אמריקאית ידועה בשנות ה-70. המצב כולל גם 4 סגנונות קונג פו חדשים שניתן לפתוח. 

Continuum כלול כמובן ב-Season Pass של המשחק ואם אתם לא בעלים של החבילה, תוכלו לרכוש את חבילת המפות תמורת 15 דולר. שחקני PS4 יכולים להוריד את החבילה כבר ב-18 באפריל, כאשר שחקני המחשב ו-Xbox One יקבלו את החבילה מיד לאחר שתקופת הבלעדיות תגמר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י