הרשמה

לצוות Overwatch היה קונספט לגיבור שהיה רק חתול בתרמיל ריחוף

מודים שהכותרת מוזרה

שילוב של חתול ותרמיל ריחוף, זה היה אחד מהרעיונות המוקדמים של מפתחי Overwatch לדמויות במשחק

במאי Overwatch, ג'ף קפלן (Jeff Kaplan) שיתף מספר סודות מתהליך הפיתוח של המשחק בריאיון מרחיב ומשעשע לאתר Gamespot בו הוא בין היתר אמר שלבליזארד היה מגוון רחב מאוד של דמויות כשרק החלו לעבוד על הרעיון של Overwatch.

"כשרק התחלנו לעשות את Overwatch, היינו צריכים לבחון את הגבולות. היה מדובר בזיכיון חדש ולא ידענו עד כמה רחוק אנחנו יכולים או צריכים ללכת", אמר קפלן. בסופו של דבר, בליזארד הציבה 2 דמויות כגבולות: Winston, גורילה מדברת, מצד אחד, ו-Soldier 76, חייל ישר ורגיל מצד שני, וכך בעצם בליזארד אמרו לנו שזה הספקטרום של Overwatch. כלומר מצד אחד דמות מוזרה ולא רגילה, ומצד שני דמות די סטנדרטית שמוכרת לנו. "אבל אנחנו חקרנו הרבה יותר מעבר לכך. ביצענו לא מעט תכנונים ותכננו דמות של שחקן הוקי, פשוט שחקן הוקי רגיל", אמר קפלן. בסופו של דבר הרעיון הגיע למשחק כסקין של Lucio.

"לאחר מכן הייתה דמות שעברה דיונים פנימיים רבים בגלל שכל כך אהבנו אותה אבל בסופו של דבר לא עשינו אותה. מדובר בעצם בתרמיל ריחוף (Jetpack) עם חתול שישב בתוכו. ואז מידי פעם החתול היה מגיח לבקר של תרמיל הריחוף, וזה היה בעצם חתול בתרמיל ריחוף", אמר קפלן. רק כדי להסביר לכם את מה שקראתם עכשיו, הצוות של Overwatch חשב על חתול בתוך תרמיל ריחוף, וע''פ התיאור של קפלן לחתול כמעט ולא היה תפקיד בקרב. "זה היה אחד הרגעים שעזרו לנו להגדיר את Overwatch אבל גם אחד הרגעים שאמר לנו שכן, הלכנו רחוק מידי", הסביר קפלן. 

כמובן שמיד לאחר שקפלן בישר על הרעיון שנגנז, הוא נתקל בביקוש רב לגיבור החתולי הזה, אבל הוא הסביר שהוא פשוט לא יכול לדמיין את הדמות הזאת במשחק. די התחמק בעדינות אפשר להגיד.

מה דעתכם? הייתם רוצים לראות דמות של חתול בתוך תרמיל ריחוף ב-Overwatch?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:46 06.04.2017 | כן !!! כן !!! (אורח)

    זה יהיה אדיר

  2. 2

    07:13 07.04.2017 | אריאל אריאל (אורח)

    כןןןןןןן!!!!

  3. 3

    12:21 07.04.2017 | עמית עמית (אורח)

    זה משלב שני דברים שאני אוהבת:חתולים ותרמילי ריחוף

  4. 4

       | פורסם ע"י