הרשמה

המשחק הישראלי Fort Triumph מגיע ל-Kickstarter

משחק האסטרטגיה שנהנה מתקופת אלפא מוצלחת ב-Steam Greenlight עושה את דרכו אל Kickstarter

אם אתם חובבי משחקי אסטרטגיה, Fort Triumph הוא אחד המשחקים שאתם צריכים להוסיף לרשימה שלכם

מתגעגעים למשחקי האסטרטגיה שהיו מענישים אתכם על טעיות ובודקים את החשיבה האסטרטגית שלכם באפסקט קצת יותר רחב מ"אנחנו מקווים שהצבא שלכם חזק יותר מצבא האויב?" תשמחו לשמוע כי Fort Triumph, משחק האסטרטגיה המפותח ע"י צוות ישראלי עשה את דרכו אל Kickstarter ומבקש את עזרתכם כדי להפוך את החלום למציאות.

Fort Triumph הוא משחק אסטרטגיה השואב אלמנטים מעולם ה-Rougelike. ב-Fort Triumph אתם תשלטו על חבורת גיבורים כאשר לכל אחת יכולות משל עצמה אשר יכולה להשפיע על זירת הקרב בצורה אחרת. Fort Triumph משתמש באלמנטי Rougelike בצורה שבכל פעם שתעלו שלב הוא יהיה שונה ממה שזכרתם אותו. מעבר ליכולות השונות של צוות הגיבורים שלכם והשלבים המשתנים, Fort Triumph נעזר גם בסביבה של השלבים שלו כדי להכריע את הקרבות במשחק, ובכך מוסיף נפח נוסף של עומק למשחק.

כדי להגיע אל המטרה, שחקנים ואנשים מן העולם יצטרכו לתרום כ-$75,000 כדי להגיע אל המטרה ולהפוך את המשחק לנחלת הכלל. 

בעבר ראיינו את חברי הצוות שעומדים מאחורי Fort Triumph ושאלנו אותם על השאיפות שלהם מהמשחק. בנוסף לכך גם יצא לי אישית לשחק בגרסת האלפא שלו, ואני חייב לומר שבתור שחקן אסטרטגיה קז'ואלי מצאתי את עצמי שובר את הראש תוך כדי הנאה לא מעט פעמים.

היכנסו לדף ה-Kickstarter של Fort Triumph כדי לתמוך במשחק או כדי לנסות את גרסת הדמו החינמית שלו הזמינה למחשב, Mac ו-Linux.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י