הרשמה

בליזארד משנה את מצב שובר השיוויון ב-Overwatch פעם נוספת

הפתרון החדש של בליזארד

מצב שובר השיוויון החדש יהיה זמין בעדכון עתידי

הדרך שבה המשחק Overwatch מטפל במצבים שבהם המשחק נגמר בשיוויון נותרה בגדר מחלוקת. בעדכון ה-Uprising האחרון בליזארד מצאה פתרון למצב שובר שיוויון שאמנם נראה הגיוני על הנייר, אך הוא עדיין היה שנוי במחלוקת באופן מעשי. 

לפני ששוחרר אותו עדכון, אם המשחק היה נגמר בתיקו, אז המשחק היה ממשיך לסיבוב נוסף שבו כל קבוצה צריכה לתפוס את נקודת שובר השיוויון על מנת להשיג את הניצחון. כעת, התווסף מד התקדמות על מנת להעניק ניצחון אוטומטי לקבוצה שתפסה הכי הרבה נקודות במשחק. כפי שהסביר המעצב הראשי סקוט מרסר (Scott Mercer) בפוסט בפורום של המשחק, השינוי אמנם הצליח להפוך את תוצאות השיוויון למאורע נדיר, אבל הוא גם הוסיף בעיות נוספות ל-Meta. 

הדבר שהתחיל לקרות הוא כזה: קבוצה A נמצאת במגננה, אם הם מצליחים למנוע מקבוצה B להשתלט על הנקודה, הם יצטרכו רק אחוז אחד של קצב התקדמות השתלטות הנקודות כאשר הם מתחלפים לצד התוקף על מנת לנצח את המשחק. זה אומר שהסיבוב השני יהיה הרבה יותר קשה לקבוצה B, מאחר והם צריכים להתמודד כל הזמן על הנקודה על מנת למנוע מהקבוצה השניה להגיע לאחוז אחד. "למרות ששתי הקבוצות מודעות למצבי הניצחון החדשים והן מתכוננות לכך בהתאם, המצב הנוכחי של הניצחונות הביא לבלבול בנוגע למה שקרה", אמר מרסר. 

זאת הסיבה שהמפתחת בליזארד עושה שינויים. במקום שצריך אחוז אחד של קצב התקדמות השתלטות הנקודות על מנת לשבור שיוויון, הקבוצה תצטרך עכשיו להגיע לקצב התקדמות של 33 אחוז. "קבוצה A תוקפת את המטרה הראשונה ב-Hanamura, אבל מצליחה להשיג רק 10 אחוז התקדמות לאחר סיבוב התקפי קשה מאוד. קבוצה B מתחילה לתקוף, אבל היא מגיעה ל-20 אחוז התקדמות. זה שיוויון. אף אחת מהקבוצות לא הגיעה למינימום הנדרש, שזה 33 אחוז", הוא הסביר. "אם קבוצה A תוקפת את המטרה הראשונה ב-Hanamura ומשיגה 90 אחוז התקדמות, וקבוצה B מצליחה להשיג רק 40 אחוז התקדמות, אז קבוצה A מנצחת, כי הם עברו את המינימום ויש להם יותר קצב התקדמות מאשר לקבוצה היריבה", הסביר בפעם האחרונה מרסר. 

השינוי הנ''ל יהיה חלק מהעדכון העתידי. כעת כאשר חוק האחוז נעלם, מצב שובר השיוויון החדש אמור להתקבל בברכה בקרב הקהילה, מאחר ורוב התלונות הגיעו מהתחום הזה. מה דעתכם? 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י