הרשמה

Call of Duty: WWII: כל הפרטים מאירוע ההכרזה

זומבים, מולטיפלייר וקמפיין

עיתונאי שזכה לראות את המשחק לפני כולם מספר על נקודות מפתח של המשחק

לאחר שסדרת משחקי Call of Duty לקחו אותנו כמעט לכל תקופה בהיסטוריה האנושית, המשחק ה-14 בסדרה בסדרת המשחקים שעיצבה את עולם משחקי היריות,  מחזיר את הסדרה למקור שלה - בחזרה לקונפליקט המשמעותי והמאסיבי ביותר בהיסטוריה - מלחמת העולם השניה. הינה מספר נקודות חשובות שמגיעות מעיתונאי שזכה לראות את המשחק לפני כולם.

הנקודה הראשונה היא הבהרה לגבי המסר שהמשחק רוצה להעביר. מצד אחד מדובר במשחק בומבסטי ואינטנסיבי, אבל מצד שני, היה חשוב ל-Activision ול-Sledgehammer Games לחדד את הנקודה שהמשחק פותח תוך מתן כבוד לזוועות של המלחמה. מייסד Sledgehammer, מייקל קונדריי (Michael Condrey) אמר שזה כבוד גדול לעצב את הסיפור של World War II. "בילינו את השנתיים וחצי האחרונות בחקר עמוק של מלחמת העולם השניה. רצינו להתחיל לספר את הסיפור בכך שאנחנו רוצים להבטיח שאנחנו לעולם לא נאפשר שזה יקרה שוב. ככל שחקרנו יותר, ככל שדיברנו עם חיילים ותיקים שבאמת לחמו במלחמה, כך הבנו שהאנשים שהקריבו את עצמם כבר לא כאן כדי לספר את הסיפור שלהם. לא רק שאנחנו לא רוצים שהדבר הזה יקרה שוב, אנחנו גם רוצים לספר את הסיפור עבור אלו שכבר לא יכולים לספר את הסיפור שלהם, אנחנו רוצים לוודא שזה נשאר בתודעה של האנשים", אמר קונדריי במהלך ההכרזה. 

כל הנקודות הללו של קונדריי מיושמות כמובן במשחק. ישנו דגש כעת על יחידה קטנה יותר שאנחנו נכיר לעומק ככל שהסיפור שסיפרו ותיקי המלחמה יתקדם, ויהיו לא מעט רגעים שקטים שיאפשרו לנו להתייחד עם הזוועות של המלחמה. 

הנקודה השניה היא המשימה שתפתח את המשחק. אחד הקרבות האייקוניים והמשמעותיים ביותר של המלחמה הוא הפלישה לנורמנדי, וזה יהיה הקרב שאיתו נתחיל את המשחק. לדבריי קונדריי, עברו כבר 19 שנה מאז יציאת הסרט "להציל את טוראי ראיין" ויש ללא ספק דור של אנשים שלא ראו את השחזור של הקרב ההיסטורי. המשימה אמנם לא נחשפה במלואה, אבל הדבר הראשון ששמים אליו לב הוא הסאונד, שלדברי אותו אדם, הוא בהחלט מרשים. רעשי הדי הפיצוצים והכדורים ששורקים מבעד לאוזניים בהחלט הופכים את האווירה לאותנטית. כאשר השחקן מגיע לחוף ויורד מהנחתת, הוא נאלץ לעבור דרך מים שמעורבבים בדמם של חבריו החיילים חסרי המזל. 

הפלישה לחוף היא מראה שנראה קלאסי לסדרת Call of Duty, אבל מהר מאוד הקרבות הופכים לקרבות מטווח קרוב בתעלות. גופות מוטלות בכל מקום. יש מקרה שבו נוצר מאבק בין 2 חיילים כאשר לבסוף החייל הורג את השני באמצעות הנשק היחיד שהיה קרוב אליו - קסדה. ע''פ הסיקור הקצר שלו זכה אותו אדם, הקמפיין יכניס אותנו עמוק יותר לצרפת לאחר הפלישה לנורמנדי, אנחנו נבקר בפאריס ונזכה לראות את שחרור העיר, זמן קצר לפני שאנחנו מתחילים להתקדם לגרמניה. 

הנקודה השלישית היא הדגש הנרחב על יחידת לוחמים אמריקאים אחת. World War II יכניס אותנו לתוך יחידה שהיא חלק מחיל הרגלים הראשון שנכנס ישירות לקרב בנורמנדי. המטרה של מיקוד בקבוצה קטנה של לוחמים היא כדי לגרום לחיבור נרחב יותר שלנו לדמויות וכך סיפורים אישיים יותר שההשראה שלהם מגיעה מותיקי המלחמה יסופרו. 

"אנחנו הולכים לעקוב אחר מספר חיילים מסוימים ולצפות בכברת הדרך שהם עשו מחיילים שרק גויסו וכבר הגיעו לפלישה לנורמנדי. בהתחשב בעובדה שהמשחק מתחיל בפלישה לנורמנדי, ניתן להבין שעלילת המשחק תתרחש בין השנים 1944-1945. החייל הראשי שאותו נגלם נמצא בצוות ביחד עם החבר הכי טוב שלו, יהודי אמריקאי צנוע שהצטרף עם חברו למלחמה. Sledgehammer עושה כל שביכולתה על מנת לחבר אותנו יותר אל הדמויות במשחק כדי לחוות את המשחק בצורה הטובה ביותר. 

הנקודה הרביעית מתייחסת לעובדה שיהיו מקרים שבהם נקודות המבט שלנו ישתנו לדמויות אחרות. קונדריי אומר שהמטרה היא לייצג כל אומה שלקחה חלק במלחמה, מה שאומר שאנחנו נראה מתוך נקודת מבטם של בריטים, צרפתים, קנדים, אוסטרלים ועוד בנוסף לכוחות האמריקאים. כמו שזה נראה כרגע, המערכה הפסיפית לא תיקח חלק במשחק. 

הנקודה החמישית מתייחסת למצב המולטיפלייר של המשחק, שנוסח מחדש. נתחיל מ-Divisions, שזוהי דרך חדשה לפתח את הקריירה של החייל שלנו, מאין סוג של קונספט חדש של Create a Class. הדרך החדשה אמורה לדמות את מה שעברו החיילים שהתגייסו במלחמת העולם השניה, וזה כולל בחירה של מחלקה, כאשר לכל מחלקה ניתן לבחור תפקידים וציוד שונה. 

נעבור ל-War, שזהו מצב משחק חדש שדומה ל-Operations של Battlefield 1. בעצם המוד הזה מכניס את המולטיפלייר לעלילה של המשחק. במקום סתם להרוג את האויב כפי שצריך במודים רגילים, במוד הזה יהיו לכל קבוצה מטרות שונות. לדוגמא, ניתן ליישם את המוד הזה במפה של נורמנדי, כאשר המשימות של החיילים שתוקפים את הנחתות שונות לגמרי מהמשימות של החיילים הפולשים, וכך הלאה. החידוש הבא הוא Headquartets, וזהו בעצם רעיון חדש שנועד לשמש כפלטפורמה חברתית לשחקנים. ע''פ קונדריי, ב-Headquarters, ניתן יהיה לזכות בפרסים, לתקשר עם שחקנים אחרים, להציג את השחקן שלנו ועוד. 

הנקודה השישית והאחרונה היא כמובן הזומבים. World War II יכלול מצב קו-אופ קבוצתי שיפגיש אותנו עם זומבים נאצים. לא נחשפו עוד פרטים אבל נאמר שהחוויה תהיה מלאה באדרנלין, אפלה ומקורית. 

פרטים נוספים על World War II אמורים להיחשף בתערוכת E3 בחודש יוני הקרוב. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:45 27.04.2017 | יהונתן 10 יהונתן 10 (אורח)

    סוף סוף חזרו למקורות המשחק ניראה אששששששששששששש

  2. 2

    11:45 27.04.2017 | עמית עמית (אורח)

    כואב להם לעשות נקודה שישית על היהודים ועל הזוועות שלהם מהנאצים?למה כל העקיפות הזאת שיעשו על היהודים שהם הכי סבלו במלחמה בלשון המעטה,ועל להרוג את היטלרררר

  3. 3

    17:18 27.04.2017 | גלעד גלעד (אורח)

    נראה טוווב

  4. 4

    20:43 27.04.2017 | Didigaming Didigaming (אורח)

    לעמית , אני מבין את הצער שלך אבל ליהודים אף פעם לא הייתה מערכה במלחמה ככה שחוץ מרציחות אין סופיות אין שום קרב... חוץ מזה זה יותר מדי מזעזע שישמו כזה דבר במשחק וידיאו

  5. 5

    21:17 27.04.2017 | ליאור ליאור (אורח)

    מדהים, נראה מדהים, שמח שחזרו לפעם

  6. 6

    23:55 27.04.2017 | דניאל דניאל (אורח)

    הזמנתי כבר את המשחק

  7. 7

    09:55 28.04.2017 | FinalSpot FinalSpot

    סליחה , אבל הבעיה שלי עם זה שהם אומרים "נחזור לשורשים" משהו בזה לא מסתדר לי
    אם אתם רוצים לחזור לשורשים - תורידו את הSupply Drops

  8. 8

    10:00 28.04.2017 | FinalSpot FinalSpot

    יש לי הצעה:בDLC תכניסו קמפיין שהיה אפשר לקנות אותו או לקבל בסיזן פס והעלילה שלו זה יהיה בשואה ואתה משחק את היהודים ורואים בזה ממש איך השמידו אותם בתאי גזים

  9. 9

    20:33 29.04.2017 | TheSqueezy TheSqueezy

    סוף סוף חזרו להתחלה...
    נראה משחק נחמד

  10. 10

    04:02 30.04.2017 | ל-FinalSpot ל-FinalSpot (אורח)

    אנשים קונים? הסופליי יישאר!

  11. 11

       | פורסם ע"י