הרשמה

טריילרים חדשים: "דנקרק", "המגדל האפל", "זה" ועוד

הליצן הזה ירדוף אתכם בסיוטים.

"דנקרק" של נולאן, סקרלט ג'והנסון עושה פדיחות, ג'ואל אדגרטון מטיל אימה והצצה חדשה ל"זה" - אלו הטריילרים החמים של השבוע החולף.

שנת 2017 עוד רגע מגיעה לקו האמצע ולפי כל הסימנים היא עומדת להיות אחת מהשנים הקולנועיות הטובות בעשור הנוכחי. רגע לפני שסרטי הקיץ הגדולים מגיעים, מבול נוסף של פרומואים מציף את הרשת. הנה הסרטים הבולטים שהטריילרים שלהם פורסמו בשבוע החולף.

דנקרק

אחרי ההצלחה המסחררת של "בין כוכבים", כריסטופר נולאן החליט לנסות כיוון חדש - אפוס מלחמה. "דנקרק", בכיכובם של טום הארדי, קיליאן מארפי, קנת בראנה ומארק ריילנס, מספר על מבצע חילוץ הירואי של חיילי כוחות הברית הבלגים, הבריטיים, הקנדיים והצרפתיים במלחמת העולם השנייה. כוחות שכותרו על-ידי הצבא הגרמני ועמדו על סף מוות. אצלנו ב-20/7.

המגדל האפל

עיבוד לסדרת הספרים הפופולרית של סטיבן קינג, שמציגה סטייה מורגשת מהספרים, אך מצליחה לעורר התלהבות ממשית ברחבי הרשת. "המגדל האפל" עולה לאקרנים בארץ ב-27/7.

זה

עיבוד נוסף ליצירה מאת סטיבן קינג. הפעם לספרו הפופולרי מ-1986, אודות חבורת ילדים שמתאחדת להילחם במפלצת מסתורית שמייצגת את התגלמות הרוע ונוהגת להופיע כליצן מטיל אימה. "זה" יעלה לאקרנים ב-7/9.

זה מגיע בלילה (שם לא-רשמי)

מותחן-אימה אפוקליפטי מאולפני ההפקה העצמאיים A24 ("איש האולר", "המכשפה", "אקס מכינה"), בכיכובו של ג'ואל אדגרטון. ככל הנראה, ככל שתדעו על הסרט כמה שפחות כך עדיף. לסרטים כאלו תמיד כדאי להגיע בלי לדעת כלום. בארצות הברית, הסרט נצפה בינתיים על-ידי קהל מצומצם וזכה לביקורות אוהדות במיוחד. 9/6 בארצות הברית, תאריך הפצה רשמי בארץ עדיין אין. 

לילה קשוח

או במילים אחרות, סקרלט ג'והנסון עושה פדיחות. במהלך מסיבת רווקות במיאמי ביץ', חשפן מצא את מותו - קייט מקינון, זואי קרביץ, ג'יליאן בל ודמי מור וסקר-ג'ו מככבות בקומדיה שמספרת אודות הלילה המופרע. הסרט עולה לאקרנים בארץ ב-15/6.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י