הרשמה

יום של הפתעות: טריילרים חדשים ל-Secret Invasion ו-Blue Beetle שוחררו!

נדיר שביום ראנדומלי אחד שתי חברות הקומיקס הגדולות מחליטות לשחרר טריילרים לשני פרוייקטים חדשים שלהם - אבל הנה אנחנו כאן

פיורי, הסוכן פיורי

הקיץ הקרוב, כמו בכל קיץ בעשור האחרון, עומד להיות עמוס פרוייקטים של גיבורי על. בין הסדרות והסרטים שיעלו כבר בחודש הבא ניתן למצוא את "שומרי הגלקסיה: חלק 3", אך החליטו היום ענקי הקולנוע בהוליווד לפנק אותנו בשני טריילרים חדשים - כל אחד מצד אחר של המפה.

הטריילר הראשון שפורסם כבר לפנות בוקר שעון ישראל, הוא ל-Marvel Studios’ Secret Invasion שעוד לא קיבל שם רשמי בישראל. הסדרה תעלה ב-21 ביוני לשירות הסטרימינג דיסני+ ונראה שתעסוק יותר מהכל בדמות שהתחילה הכל - ניק פיורי. סמואל ל. ג'קסון (Samuel L. Jackson) נמצא בחזית של הטריילר ושל מלחמה חשאית המתרחשת בכדור הארץ בין ה-Skrulls, חוצנים בעלי היכולות לשנות צורה שנשארו בכדור הארץ אחרי אירועי "קפטן מארוול". מבין שלל השחקנים שבאים לעזרתו של פיורי בסיבוך עלילת הפוליטיקה שנראה שנקבל כאן בולטת אמיליה קלארק (Emilia Clarke), שאחרי המון ספקולציות קיבלנו מידע ישמי ראשון לגבי הדמות שלה שתוצג לנו בתור G'iah, בתו של טאלוס, מנהיג ה-Skrulls שהיה בקשר טוב עם פיורי.

הטריילר השני עושה 180 מעלות מהכיוון הרציני של Secret Invasion, ומוכיח שלמרות הבאלגן ביקום של DC אולי שווה לנו לשים עין על Blue beetle שיוצא בקיץ הקרוב. בלי הפתעות, שולו מרידואניה (Xolo Mariduena) שומר על הרמה הגבוהה שהציג בעונות האחרונות של קוברה קאי בתור מיגל, ומסתמן כבחירה נכונה לסרט מקור כיפי כמו שכבר שנים לא קיבלנו. הסרט יוצא ב-18 באוגוסט, ובמקום ההחלטה המקורית לפיה יצא ישירות ל- HBO Max, הוא יצא לבתי הקולנוע .

שני הטריילרים האלה מצטרפים לטריילרים שכבר קיבלנו לפלאש ושומרי הגלקסיה במה שנראה כמו עוד קיץ בו מעריצי ג'אנר גיבורי העל יאלצו לעבוד שעות נוספות. לאיזה סרט אתם הכי מחכים? הופתעתם לטובה מ-Blue Beetle? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י