הרשמה

צמד הבמאים מאחורי "הכל בכל מקום בבת אחת" יביים פרק בסדרה Skeleton Crew

מהאנשים שהביאו לנו את זוכה האוסקר לשנת 2022

רק פרק אחד? תנו להם את כל הסדרה!

הימים האחרונים מלאים בחדשות הקשורות ליקום של "מלחמת הכוכבים", ואנחנו לגמרי בסדר עם זה. אחרי שקיבלנו טריילר עלילתי חדש עבור Star Wars Jedi: Survivor, אחד מהמשחקים המצופים ביותר לשנת 2023, ואחרי שהעלנו השערות לגבי עתידה של "המנדלוריאן", קיבלנו הכרזה חדשה שפשוט לא יכולנו להתעלם ממנה. 

דניאל קוואן (Daniel Kwan) ודניאל שיינרט (Daniel Scheinert), צמד הבמאים מאחורי הסרט זוכה האוסקר "הכל בכל מקום בבת אחת", יביים לפחות פרק אחד בסדרה Skeleton Crew אשר צפויה לעלות בהמשך השנה בשירות הסטרימינג דיסני+. הסדרה צפויה לעקוב אחר ארבעה ילדים אשר הולכים לאיבוד בחלל ומנסים למצוא את דרכם הביתה. אירועי הסדרה מתרחשים לאחר "שיבת הג'דיי", מה ששם אותה בציר הזמן שמקביל לסדרות נוספות כמו "המנדלוריאן" ו"אסוקה". איך בדיוק הסדרה הזו תהיה קשורה לסדרות אחרות, עדיין לא ידוע, אך מה שכן ידוע לנו הוא שג'וד לו (Jude Law) הוא אחד מהשחקנים הראשיים שצפויים להופיע בה.

יהיה בהחלט מעניין לראות איך צמד הבמאים שהביא לנו יצירות מופת כמו "הכל בכל מקום בבת אחת" ו"איש הצבא השוויצרי" יעניקו מהכישרון שלהם ליקום של "מלחמת הכוכבים". מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י