הרשמה

שמועה: Scalebound "עדיין בחיים" ונמצא בפיתוח במיקרוסופט

מיקרוסופט ביצעה רישום של הארכת הסימן המסחרי של המשחק, מה שמרמז על כך שהפרויקט עשוי להיות עדיין בחיים

המקור מדווח כי עבודות הפיתוח של המשחק החלו מחדש והמפתחים הנוכחיים הם צוות "מקורב ומהימן" ממיקרוסופט

קחו את הפרטים הבאים בערבון מוגבל: שמועה חדשה גורסת כי מיקרוסופט החלה לעבוד מחדש על פיתוח Scalebound והמשחק "עדיין בחיים", ללא שיתופה של המפתחת המקורית Platinum Games.

Scalebound בוטל בחודש ינואר האחרון, כאשר מיקרוסופט הכריזה ש"הוחלט לבטל את הפקת הפרויקט". Scalebound היה אמור להיות אחד מהמשחקים הבלעדיים המעטים של מיקרוסופט לשנת 2017 ל- Xbox One. ביטול המשחק גרר ביקורת רבה כלפי החברה. מקורות המקורבים לפרויקט דיווחו לאתר Eurogamer כי "מנוע המשחק רווי בתקלות רבות כך שהסבירות לפתור אותן לפני הדד-ליין נמוכה במיוחד. לאור זאת הוחלט לא להמשיך בפרויקט".

אולם, עמוד הטוויטר האיטלקי, X-Rays, מדווח כי עבודות הפיתוח של המשחק החלו מחדש והמפתחים הנוכחיים הם צוות "מקורב ומהימן" ממיקרוסופט. מנהל עמוד X-Rays הוסיף: "חברים, אני יודע שזה מרגש, אך זכרו כי מדובר במידע מאוד ראשוני ומוקדם. כנראה שהפרויקט בחיים".

בעוד שהשמועה הזו נראית כאופטימית במיוחד, בהינתן הנסיבות המאכזבות שבגינן בוטל המשחק, אפשר לטעון שהמידע אמין בהתחשב בעובדה שמיקרוסופט האריכה לאחרונה את פרטי הסימנים המסחריים של Scalebound. ברישומים באתר Justia, ניתן לראות כי מיקרוסופט קיבלה הארכה שנייה לתוקף הסימן המסחרי ב-3 במאי, לאחר רישומו הראשוני ב-18 בנובמבר.

לא קיים אזכור ל-Platinum Games, לפי X-Rays, והמקור טוען שמיקרוסופט מסרה את הפרויקט לצוות אחר. בהינתן העובדה שהמשחק מפותח ממש מההתחלה, המשמעות היא שמיקרוסופט כנראה מחפשת ליצור סגנון אחר למשחק באופן שונה מהחזון המקורי של Platinum Games תוך שמירה על עולם התוכן המקורי של Scalebound.

ממיקרוסופט טרם נמסרה תגובה לדברים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י