הרשמה

סיכוי לקאמבק? PlatinumGames ישמחו להמשיך את הפיתוח של Scalebound

הסטודיו ישמח להמשיך בפיתוח על כותר האקשן המבוטל, כל עוד מיקרוסופט יתנו את האישור

מיקרוסופט, בבקשה?

מישהו פה זוכר את Scalebound? אני לא חושב שזה מסוג המשחקים שאפשר לשכוח. Scalebound הציג משחקיות Hack N' Slash כמו שרק PlatinumGames יודעים להציע ונתן לשחקנים את האפשרות להילחם לצד דרקון עצום שיסייע להם בשדה הקרב, עם מצב קו-אופ לעד 4 שחקנים (והדרקונים שלהם). הוא היה אחד הכותרים המצופים ביותר ל-Xbox One לצד גרסה למחשב האישי, אבל הכל השתנה כש-Microsoft החליטה לבטל את הפיתוח שלו עקב קשיים שעד היום לא הוסברו.

קפצו שלוש שנים קדימה, הגענו להווה. אהלן. PlatinumGames הכריזו על שותפות עם חברת הטכנולוגיה Tencent על מנת לקבל מימון לכותרים העתידיים שלהם. לדבריה של המפתחת הסינית, היא רוצה לפתח ולהפיץ את הזכיונות שבבעלותה באופן עצמאי בשנים הבאות. הסטודיו יצא אתמול עם השקת קמפיין מימון עבור גרסאת Remastered למשחק The Wonderful 101 (שכבר הגיע לסכום המבוקש), וכעת כולם סקרנים לדעת מה עוד הסטודיו מחביא בשרוול.  

יו"ר החברה אטסושי אינאבה נשאל לגבי גורלו של Scalebound בראיון שקיים עם האתר Eurogamer Portugal, והנה מה שהיה לו להגיד על כך (תורגם מגוגל טרנסלייט, תתבעו אותי): "שאלה טובה! אבל מדובר בזיכיון ששייך ב-100% ל-Microsoft. לא משנה מה יקרה עם הפרוייקט הזה, אנחנו לא יכולים לעשות איתו כלום עד שהחברה לא תתן לנו את האישור. מדובר במשחק שהתאהבנו בו ואנחנו עדיין אוהבים אותו, ואם תעלה ההזדמנות, זה משהו שנשמח לחזור אליו."

Scalebound הוכרז במקור ב-E3 2014 במסיבת העיתונאים של Microsoft עם תאריך יציאה לשנת 2016. הוא נדחה לשנת 2017 ובחודש ינואר של אותה שנה הוכרז רשמית כי המשחק בוטל. הייתם רוצים לראות את המשחק עושה קאמבק? אולי על ה-Xbox Series X? או אפילו על ה-Switch... (נינטנדו נו באמת, אחרי ששמתם את בנג'ו בסמאש, הכל אפשרי).

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י