הרשמה

ההרחבה הבאה של Battlefield 1 אמורה לכלול חיילות

גדוד הנשים הרוסי צפוי להצטרף ל-Battlefield 1

Battlefield 1 ממשיך להוסיף פרטים מדויקים היסטורית

ההרחבה הבאה של Battlefield 1, שנקראת In The Name of the Tsar, אמורה לכלול חיילות, כך נטען על ידי מנהל הקהילה הגלובלית של Battlefield, דן מיטרה (Dan Mitre) בחשבון הטוויטר שלו. 

במידה והדבר אכן נכון, זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה של משחקי Battlefield שדמויות נשיות ייקחו חלק במצב המולטיפלייר של המשחק. אבל, למה בעצם ב-DICE וב-EA החליטו לבצע את המהלך הזה? על פי ההערכות, מדובר גם בתגובה למהלך של המתחרים מ-Call of Duty: World War 2 שכבר הכריזו שבמשחק שלהם אכן יהיו חיילות, וגם מדובר בדיוק היסטורי, שכן במלחמת העולם הראשונה אכן היה גדוד של נשים לוחמות כחלק מהצבא הרוסי. 

אם הדבר אכן יקרה, יהיה מדובר בצעד משמעותי שכן סוף סוף לא יתעלמו מפעולות הנשים שלחמו במלחמות שונות ולא זכו לקרדיט במשחקים. כמובן שהדבר הוא נכון היסטורית וזה מוכיח שהצוות של Battlefield מייחס לכך חשיבות רבה, במיוחד במצב הקמפיין של המשחק, והוא לא עושה זאת כמהלך שיווקי. 

ההרחבה In The Name of the Tsar אמורה להגיע ל-Battlefield 1 במהלך הקיץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:35 24.05.2017 | עמית עמית (אורח)

    כך צריך

  2. 2

    12:34 25.05.2017 | דור דור (אורח)

    ומה נעשה אם היא תקבל מחזור באמצע conquest ?!

  3. 3

    21:29 28.05.2017 | אדן אדן (אורח)

    כן בטוח שזה בגלל צורך בדיוק היסטורי.
    אם היה חשוב דיוק היסטורי- היתה אישה פעם ב10000 משחקים, ואדם שחור פעם ב5000... מה לעשות שזו היתה הסבירות לראות אותם בשדה הקרב במלחמת העולם הראשונה...?
    לא ברור לי אם המהלך בא מלחצים חיצוניים של SJW, השתלטות של נאו ליברלים על החברה (כמו עם MASS EFFECT), או פשוט רצון תמים של החברה לגרום ליותר אנשים להזדהות עם הדמויות- אבל שלא יחרטטו על דיוק היסטורי.

  4. 4

    11:46 05.06.2017 | לגמרי מהלך שיווקי לגמרי מהלך שיווקי (אורח)

    היו ממש ממש אבל ממש קצת חיילות במלחמת העולם הראשונה.
    זה סתם כדי להראות שהם נאורים.

  5. 5

       | פורסם ע"י