הרשמה

נחשפו פרטים חדשים בשידור חי על Call of Duty: WWII

כל הפרטים החדשים מהשידור החי של חברת SledgeHammer

Call of Duty WWII חוזר לאחר שנים רבות למקורותיו של מלחמת העולם השניה בתקווה שהסדרה תוכל לחזור לתור הזהב שלה מאמצע שנות ה-2000

משחק Call of Duty החדש מתקרב אלינו בצעדי ענק. בכל יום שעובר אנחנו נחשפים לפרטים נוספים על המשחק שעשה היסטוריה וחוזר למקורות ההצלחה של הסדרה, מלחמת העולם השניה.

כרגיל בסדרת Call of Duty הסינמטית, שחקנים מוכשרים משחקים את הדמויות, כולל הקלטת Motion Capture או בקיצור Mocap - צילום השחקנים המצוידים במגוון חיישנים וסריקת התמונה למחשבים. כל זה במטרה לקבל את התנועה הכי אמיתית ושהמשחק ירגיש יותר הוליוודי.

בדף הרשמי של Call of Duty העלו שידור חי מהאולפנים של SledgeHammer וראיינו שחקנים ומפתחים של המשחק ונתנו לקהל לשאול שאלות בשידור החי.

השחקן ג'פרי פירס (Jeffrey Pierce) שכבר שיחק במספר כותרי Call of Duty בתפקידים קטנים, מגיע הפעם לשחק תפקיד גדול יותר בדמות ג'וזף טרנר (Joseph Turner), חייל בחטיבה הרגלית הראשונה של ארה"ב. ג'פרי אמר שהם עובדים על משהו הרבה יותר גדול ומתקדם מבעבר, שהטכנולוגיה התקדמה מאוד והם יכולים לספר סיפור בצורה ברורה יותר. הכוונה היא שניתן להעביר רגשות וסיטואציות שונות עם מימד ריאליסטי מבעבר.

ביחד עם טרנר משרת 'רד' דניאל המשוחק ע"י ברט זימרמן (Brett Zimmerman). ברט דיבר על איך זה לשחק בתוך משחק מחשב. בגלל שהם לובשים חליפות עם חיישנים, הם צריכים לדמיין המון את הסיטואציה שכן אין תפאורה. אם חייל נופל לבונקר, הם חייבים לדמיין איך זה יהיה והוא צריך ליפול לבונקר בלתי נראה.

בשיחה עם אוון בוטון (Evan Button), מפיק באולפנים של אקטיוויז'ן, נאמר כי רוב האנימציות במשחק צולמו ב-Mocap, כך שנוכל לצפות למשחק מאד ריאליסטי שמרגיש טוב. האולפן משתמש ב-62 מצלמות לצורך ה-Mocap מה שמהווה שדרוג ניכר מכמות המצלמות במשחקים הקודמים. את הפרט הזה נידב לנו כריסטופר סטון (Christopher Stone) שזהו משחק ה-Call of Duty השלישי שלו. כמו כן, הוא טוען שנוכל לראות באנימציה אפילו את העוויתיות הקטנות שמתחת לעין.

פרט חדש בנוגע למשחק עצמו ברט רובינס (Bret Robbins) מנדב, לאחר שאמר שהוא בטח "לא אמור להגיד את זה, אבל אני אגיד את זה בכל מקרה" ואימת כי נשחק "בקרב על הבליטה" (Battle of the Bulge) שהתרחש ביער הארדנים בדרום בלגיה. פרט שמשתלב עם השחקנים הרבים שמשחקים תפקידים ב-1st Infanty Division האמריקאית. ברור שהקרב על נורמנדי המפורסם כלול ושאין אפשרות לחמוק ממנו במשחקי מלחמת העולם השניה.

כמו כן, ברט אימת שנקבל דמויות נשיות, מההתנגדות הצרפתית שבה פעלו לא מעט נשים. הוא אמר שהמשחק מאוד מדוייק הסטורית ושזה משקף את ההסטוריה. כל זה ביחד עם מוד הזומבים המפורסם של הכותר שכנראה הוא פחות מדויק הסטורית.

אם פספסתם את השידור המלא תוכלו לראות אותו פה.

Call of Duty WWII חוזר לאחר שנים רבות למקורותיו של מלחמת העולם השניה, חזית שהסדרה לא השתתפה בה מאז Call of Duty: World at War המוצלח למדי משנת 2008 שלקח אותנו גם לחזית הפסיפית. בתקווה שהסדרה תוכל לחזור לתור הזהב שלה מאמצע שנות ה-2000 עם Call of Duty 4: Modern Warfare שלדעת רבים הוא המשחק הטוב ביותר בסדרה ובכלל.

תאריך היציאה של Call of Duty: WWII הוא ה-3 בנובמבר 2017 ופרטים נוספים נוכל לראות בתערוכת E3 הקרובה.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:38 24.05.2017 | שימי שימי (אורח)

    פישש איזה השקעה תודה רבה בר!
    תמשיך כך!

  2. 2

    13:34 25.05.2017 | סוואללה סוואללה (אורח)

    השקעה מטורפת

  3. 3

       | פורסם ע"י