הרשמה

צפו באנליזה של הפורט למחשב של Vanquish בסרטון חדש

הרנסנס של משחקי Platinum Games על המחשב ממשיך

בין השיפורים שניתן למצוא בסרטון: תמיכה ברזולוציות גבוהות ו-FPS לא מוגבל

כל עוד לא חייתם מתחת לאבן במהלך החודשים האחרונים אתם בוודאי יודעים שחברת Platinum Games שאחראית למשחקים כמו Metal Gear Rising ו-Bayonetta, מתחילה להביא משחקים מהקונסולות הקודמות שלה למחשב. הראשון מהם היה Bayonetta שהוכרז דווקא באחד באפריל באמצעות משחק 8 bit נחמד שיצא לסטים ואחריו כבר הוכרז הפורט המלא של משחק האקשן הנהדר משנת 2010. כמה שבועות לאחר מכן הוכרז שעוד משחק אקשן אהוב ומוצלח מהדור הקודם יגיע למחשב וזה עוד לפני שהוא בכלל הגיע לקונסולות החדשות - Vanquish.

Vanquish יצא לקונסולות ה-PS3 וה-Xbox 360 לקראת סוף שנת 2010 והשבוע, שבע שנים לאחר היציאה המקורית של המשחק, הוא יוצא למחשב וזמין לקנייה והורדה בסטים. וכמובן כמו עם רוב הפורטים של משחקים יפנים למחשב השאלה היא איך הפורט עובד ורץ? Digital Foundry בדקו וחזרו אלינו עם סרטון שמראה את התוצאות ואזהרת ספוילר – הפורט טוב מאוד.

בין השיפורים שניתן למצוא בסרטון: תמיכה ברזולוציות גבוהות, כמות פריימים לשנייה שאינה מוגבלת (בניגוד ל-30 פריימים לשנייה של הקונסולות), צללים יותר טובים ושיפור כללי בגרפיקה של המשחק. אין מנוס מלומר שזוהי הגרסה הטובה ביותר של המשחק (וכנראה גם אם המשחק יצא על הקונסולות של הדור הנוכחי התואר יישמר) ולמי שאוהב משחקי אקשן, בהחלט שווה לנסות את המשחק. אתם יכולים לראות את הסרטון פה למטה. ונשמח לדעת אם אתם מתכוונים לקנות את המשחק.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י