הרשמה

Vanquish ו-Yakuza עשויים להגיע ל-PC בהמשך השנה

Sega "שוקלת לחיוב" השקת PC למשחקים שהיו בלעדיים לקונסולות עד היום

לפי שמועה חדשה, Sega רוצה להשיק למחשב משחקים שלה מהדור הקודם. גם Persona ו-Dragon's Crown נמצאים ברשימה!

בשנים האחרונות, הגיימרים הגדירו מחדש את "שחקן ה-PC" וכמעט בכל שבוע אנחנו רואים עוד משחקים וז'אנרים שמאז ומעולם היו שמורים לשחקני הקונסולות בלבד - ומופיעים פתאום גם על המחשב האישי. הדוגמא האחרונה מגיעה משמועה לפיה Sega מתכננת להשיק קטלוג שלם של משחקים למחשב, שעד היום היו בלעדיים לקונסולות. המקור שדיבר עם אתר TSSZ אמר שהמועמד המוביל הוא זכיון Yakuza וכי Sega רוצה להשיק למחשב את כל הסדרה. עוד מועמדים "בעדיפות גבוהה" הם Resonance of Faith, Vanquish ו-Virtua Fighter 5.

אותו מקור חשף גם כי Sega מעוניינת להפסיק את הבלעדיות של Atlus לפלייסטיישן ולהביא את הקטלוג המלא שלה ל-PC, הכולל את Dragon's Crown וסדרת Persona. נראה כי Atlus לא לגמרי בעניין אז לא היינו סומכים שזה יקרה בקרוב. השורה התחתונה היא ש-Sega מרגישה מחוייבת לשחקני ה-PC אחרי הרבה שנים של קיפוח, וההוכחות לכך כבר בשטח עם ההשקה המאוחרת של Sonic Lost Worlds ל-Steam.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:44 03.01.2016 | מיאו מיאו (אורח)

    אין שום בלעדיות של ATLUS לפלייסטיישן. יש בלעדיות של *חלק* מהכותרים של ATLUS לפלייסטיישן, כמו גם לקונסולות אחרות. 2 משחקי המכות של פרסונה יצאו גם ל-360, Abyss Odyssey יצא לכל הפלטפורמות - כולל PC. וסדרת Shin Megami Tensei (המרכזית), וסדרת Etrian Odyssey, מככבות היום בלעדית על ה-3DS, שאליה הם גם שחררו את ה-Conception II (עם הויטה) ו-Persona Q. כלומר אני בספק רב אם ל-ATLUS יש איזושהי התנגדות לשחרר את קטלוג המשחקים שלהם גם ל-PC. עם פרסונה 5 (ונדמה לי גם 4) זה לא יקרה כי סוני שילמו כסף טוב על מנת שהסדרה המרכזית תישאר בלעדית לפלייסטיישן.

  2. 2

    14:38 03.01.2016 | רועי רועי (אורח)

    VANQUISH משחק ענק שרוב הגיימרים פספסו וחבל

  3. 3

       | פורסם ע"י