הרשמה

מעצב ראשי ב-Uncharted 4 מדבר על ההפתעות ל-2016

למרות חלון ההשקה הרחוק, Naughty Dog לא מבזבזת זמן

משחק הדגל של פלייסטיישן הולך לתת דגש רציני למצב הרשת החדש

Uncharted 4: A Thief's End, אולי המשחק המצופה ביותר בהיסטוריה של ה-PS4, ספג לא מעט דחיות ונכון לעכשיו אמור לצאת לקראת חודש אפריל, אך לפי איך שהעניינים נשמעים בחברת Naughty Dog עובדת במרץ כדי שנוכל לקבל הצצה למשחק לפני חודש אפריל - לפחות בכל מה שנוגע למצב האונליין.

רוברט קוגברן(Robert Cogburn), אחד העצבים הראשיים בפרויקט, הודיע דרך חשבון הטוויטר שלו כי הוא שיחק בשלושת המפות הגדולות ביותר של המשחק ביחד עם צוות שלאחר מכן ערך פגישה בנוגע למסקנות ותובנות מהחוויה. מעבר לכך, קוגברן אמר כי הם הולכים לחשוף עוד הרבה על מצב הרשת של Uncharted 4 בשנת 2016. מדבריו אפשר להבין ש-Naughty Dog מתכננת להרחיב ולשפר את מצב הרשת גם אחרי השקת המשחק באפריל.

זה אומר גם שאפשר לצפות לשלבי בטא נוספים עד ההשקה שיתמקדו במצב הרשת, ובגדול אפשר להיות רגועים ולסמוך על Naughty Dog שתמשיך לתמוך ב-Uncharted 4 אחרי ההשקה. עוד "הפתעה" שהיינו שמחים לראות מ-Naughty Dog בלי שום קשר זה כמובן הרימייק\רימאסטר של Crash Bandicoot האהוב - תמיד אפשר לחלום נכון?

Uncharted 4: A Thief's End יהיה זמין ל-PS4 ב-26 באפריל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:11 03.01.2016 | עמית עמית (אורח)

    Crash bandicoot כבר לא בבעלות סוני

  2. 2

    14:37 03.01.2016 | רועי רועי (אורח)

    עמית, יה פקק שעם - זה בבעלות של NAUGHTY DOG קראש בנדיקוט.

    המשחק שלהם וגם הזכויות. סוני מפיצה אותם בלעדית

  3. 3

    18:39 03.01.2016 | רן רן (אורח)

    רועי אתה טועה
    Activion קנתה את המותג והזכויות יוצרים

  4. 4

    14:11 04.01.2016 | רועי רועי (אורח)

    רן - המותג קראש עבר כמה וכמה מפתחים - מה שאנחנו זוכרים זה המותג ששיחקנו על הפלייסטיישן ושם פיתחה אותו NAUGHTY DOG. יש עכשיו מפתחת אחרת שמכינה משחקים של המותג ואקטיבזן מפיצים - אבל אם NAUGHTY DOG יפתחו את המשחק שוב - זה יהיה בהפצה של הפלייסטיישן.

  5. 5

       | פורסם ע"י