הרשמה

גם Uncharted 4 בדרך להשקה ב-PC

סוני רוצה להיכנס יותר ויותר לשוק ה-PC

עוד כותר נהדר בדרך לספריית הסטים שלכם

אם הייתי כותב את הכתבה הזאת לפני שנה אז זה אולי היה נשמע מאוד מוזר, אבל ככל הניראה ישנם עוד כותרים אקסולסיביים של סוני בדרך להשקה ב-PC. השנה האחרונה הייתה נהדרת עבור מעריצי סוני על המחשב כשקיבלנו את ההשקות של Heavy Rain, Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls, Horizon Zero Dawn, Death Stranding ולאחרונה גם את Days Gone שכמו כל קודמיו ברשימה גם הוא חווה השקה טובה עם פורט נהדר על המחשב. עכשיו אנו למדים שככל הניראה שסוני מרוצה מאוד מהתוצאות שלה כשהיא לא מתכוונת להוריד את הרגל מהגז לרגע עם השקה מתקרבת של עוד כותר ענק.

על פי הדלפה של אחת השקופיות שהוצגו בשיחה של סוני עם משקיעים בעבר נצפה Uncharted 4 לצד Days Gone תחת הכותרת "עוד השקות PC מתוכננות". כאמור, Days Gone הושק ממש לא מזמן על המחשב ואם אנו מסתמכים על עובדה זאת ועל הדלפות ודיווחי עבר, אנו יכולים להגיד דיי בביטחון שאכן Uncharted 4 יושק למחשב בעתיד, אם כי לא ידוע עדיין מתי בדיוק. עובדה זאת לא מפתיעה כשאנחנו יודעים כבר שסוני מחפשת איך להגדיל רווחים מכותרים אקסולסיביים כשההשקה שלהם על המחשב היא אחת האסטרטגיות המרכזיות שלה.

כידוע Uncharted 4 הוא אחד המשחקים הטובים ביותר שניראו על גבי ה-PS4 וזה ברור שסוני רוצה להשיק על המחשב את המשחקים הטובים ביותר שלה שיניבו הכי הרבה הכנסות אבל בתור מי שלא שיחק מעולם במשחקי Uncharted אני תוהה מדוע סוני לא בחרה בצעד הברור של השקה מוקדמת Uncharted: The Nathan Drake Collection ורק אחר כך להשיק את Uncharted 4? יכול להיות שסוני בחרה דווקא ב-Uncharted 4 כדי להכין את השטח לקראת הסרט של Uncharted שישוחרר בשנה הבאה.
מה דעתכם על העניין? אלו אקסולוסיביים נוספים תרצו לראות במחשב? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י